X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Live (foto-)update vanuit Walibi...

    Fun Pilot is vervolledigd en het treintje staat op de baan.







    Vandaag wel Delhicious kunnen uitproberen, tiki masala geproefd, superlekker! De portie was voor mij zeker voldoende als volwaardige maaltijd en prijs-kwaliteit-hoeveelheid ok.



    Het Vliegend Tapijt heeft een nieuwe achtergrond, dit was voorbije zaterdag nog niet volgens mij.



    Het pas tussen de farwest-zone en Flashback is afgesloten, het wc-gebouw (en volgens mij zelfs nog meer?) is daar volledig afgebroken, ze zijn al iets nieuws aan het aanleggen. Voorbereiding op volgend jaar?





    Single riders bij Tiki Waka



    Geverfde trappen Tiki Waka



    Logo Fun World



    Verder enkele minpuntjes: Twee grote attracties Radja River en Challenge of Tutankhamon liggen er al de hele dag uit. Bij Popcorn Revenge staat echt nagenoeg iedereen in de verkeerde rij en is het opvullen bij bepaalde operators een ramp. Operations zullen wss wel loslopen na een tijdje. Het bordje bij de splitsing van de wachtrij hangt volgens mij te hoog waardoor bezoekers er over kijken. Pulsar reed dan weer met in totaal drie afgesloten rijen.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 10-04-19 om 15:42.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •