X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Ik denk dat we niet teveel waarde moeten hechten aan deze schetsen tot in het kleinste detail. We hebben bij vorige projecten ook al gezien dat er veel gedetailleerdere tekening bestaan en deze "overzichten" meer een globale sfeer meegeven. Dus volgens mij blijft het waterplafond van Radja gewoon zoals het is.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WinneR Bekijk Berichten
    Ik denk dat we niet teveel waarde moeten hechten aan deze schetsen tot in het kleinste detail. We hebben bij vorige projecten ook al gezien dat er veel gedetailleerdere tekening bestaan en deze "overzichten" meer een globale sfeer meegeven. Dus volgens mij blijft het waterplafond van Radja gewoon zoals het is.
    Over de details van de schetsen en of het waterplafond van Radja River blijft maak ik mij totaal geen zorgen. Maar de staat waarin Radja River zich zal bevinden, daar maak ik mij wel zorgen over. Want ik weet niet of je Walibi Belgium zo'n beetje kent , maar ik zie het nog gebeuren dat die binnen enkele maanden zal openen in de toestand zoals ze hem vorig jaar hebben gesloten.

    Maar, ze hebben wij de voorbije jaren meer dan eens verrast, ik ben dus benieuwd hoe grondig men te werk is gegaan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •