Goh, ik zie Aqualibi toch wel als een volwaardig waterpark, maar snap wel dat je er snel rond bent. Zelf heb ik al een paar keer de combinatie gedaan na Walibi, maar meestal was dit dan voor een tweetal uurtjes. Idem voor Plopsaqua bij Plopsaland. Maar in tegenstelling tot Plopsaqua, ben ik wel al speciaal voor Aqualibi naar daar gereden ook.

Een nieuwe glijbaantoren met enkele unieke glijbanen is zeker meer dan welkom, want de huidige vind ik nogal standaard glijbanen die je ook in andere parken kan vinden. Graag zou ik in de toekomst nog wat extra attracties willen zien, zoals een snorkelbad, surfsimulator, klimmuur of lazy river. En waarom geen echte waterattracties zoals je ook in het park kan vinden? Ook een buitengebied is volgens mij iets wat nu echt ontbreekt, zeker bij goed weer. Op vlak van wellness is het geheel ook wat pover... Een extra wellnesszone met sauna's, haman en stoombaden zou hier ook niet misstaan.

Als ik de vergelijking maak met Tikibad en Aqualibi, staat Tikibad veel hoger aangeschreven. Qua toegangsprijs zijn deze vergelijkbaar, maar in het Tikibad zit er veel meer variatie.