Vandaag in Walibi Belgium geweest en Popcorn Revenge was mooi op tijd klaar voor de seizoensstart! De verwachtingen waren niet bijzonder hoog, maar de attractie wist te verrassen! Leuke toevoeging, mooie thematisatie, leuk concept, langere rit dan verwacht, mooi gedaan Walibi! Dat het park al COT heeft, stoort me totaal niet, want ondanks dat het shooter numéro 2 is, doet het me er toch niet aan denken. De willekeurige routes geven ook de nodige herhalingswaarde.

De heropwaardering van Cobra is enorm geslaagd, die attractie blinkt weer en met enkele thematische toevoegingen en opfrissingen, ziet deze attractie er top uit in Karma World!

De gerechten in het nieuwe restaurant zien er heerlijk uit. Of ze dat ook zijn, weet ik niet want ik kwam pas na de middag het park binnen en 's avonds was het al gesloten. Proeven zal dus voor de volgende keer zijn. Opvallend: de maaltijden moet je buiten bestellen en afhalen, binnen is het puur een eetruimte, wel mooi aangekleed. Het terras viel dan weer tegen. Totaal géén kleur in verwerkt en behoorlijk kaal. Ik verwacht dat de muurtjes daar nog een kleur moeten krijgen, maar al het meubilair is ook wit en gaat dus niet snel veranderen denk ik. Steekt af tegen de kleurrijke zone.

Persoonlijk vind ik Karma World een mooi geheel, enkel de achterkant van het restaurant (tegen de Cobra en Aqualibi aan) vind ik wat minder omdat de muren nogal vlak/kaal zijn. De bestrating tussen Karma World en Fun World is helemaal vernieuwd en ziet er verdorie goed uit! Bredere paden, meer paden, meer groen, erg fris!

De nieuwe achtbaan Fun Pilot staat zo goed als volledig overeind. Enkel de bocht naar de lifthill en de helft van de lifthill moet nog geplaatst worden. Vandaag werd trouwens het bovenste stuk van de lifthill geplaatst. Een opening lijkt dus niet ver weg meer, al moet de omliggende zone wel nog hélemaal opgebouwd/afgewerkt worden.

Let op, mogelijk spoilers hieronder!

Hieronder enkele foto's van Popcorn Revenge:

































Hieronder enkele foto's van het nieuwe restaurant:

















Hieronder enkele foto's van Karma World:





















Hieronder enkele foto's van Fun Pilot in opbouw:












Foto's: © Yelle Kleykens