X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 12 van de 19 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 240 van de 374
  1. #221

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timo241 Bekijk Berichten
    Nee dit zijn voor mij ook niet echt geslaagde grappen. Maar als men dit op 1 April elk jaar blijft doen, moeten er toch mensen zijn die erin trappen?
    Dat bedoel ik net met 'dat ik de grap niet snap'. Voor mij is er niet echt iets 'om in te trappen'. Dit zou toch gewoon écht een (enigszins ludieke) actie kunnen zijn? Voor mij is wat Walibi hier doet namelijk gelijkaardig aan Lays die zegt: 'Bepaal zelf de nieuwe Lays-smaak'. Dat was ook geen aprilgrap, toch?

  2. #222

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Aprilgrap of niet, misschien zijn ze op zoek naar een nieuw idee, en komt deze toch niet naast de Weerwolf te staan?

  3. #223

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Eerlijk gezegd zou deze achtbaan naast Vampire zetten veel logischer zijn. Dan zit je niet met één attractie ver weg van de rest, waar degenen die niet mee willen op Vampire niets te zoeken hebben. Nog een molentje erbij en je hebt een volwaardige zone.

  4. #224

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Eerlijk gezegd zou deze achtbaan naast Vampire zetten veel logischer zijn. Dan zit je niet met één attractie ver weg van de rest, waar degenen die niet mee willen op Vampire niets te zoeken hebben. Nog een molentje erbij en je hebt een volwaardige zone.
    Dat is inderdaad een goed idee. Misschien moet je het eens doorsturen naar het mailadres in de post? Dan weten we meteen of het een grap was of niet.

    Eerlijk gezegd zou ik het grasveldje voor weerwolf wel behouden willen zien, ik vind de lifthill zo heel mooi uitkomen en in de zomer ziet dat grasveld er met wat ligstoelen e.d. en mensen die wat kuieren in de zon echt gezellig uit, vond ik.

  5. #225

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Verslag Seizoensstart 06-04-2019

    Na maandenlang af tellen opende mijn favoriete Belgische park terug de deuren. Gewapend met mijn mama en stiefpa & broer betraden we deze ochtend eindelijk de poorten van het Waverse park opnieuw.

    Om meteen met de deur in huis te vallen: Karma World ziet er schi-te-rend uit! Cobra straalt in z’n nieuwe kleur en vernieuwde trein. Het eten in Dheli’cious was verrukkelijk, daar waren we ook allen unaniem over eens.

    Radja River heeft na lange tijd terug zijn misteffecten in de tijgertunnel, Vampire heeft terug (en sterkere) misteffecten, en als grootste verassing: CHALLENGE OF TUTANKHAMON heeft zijn vuur effecten EINDELIJK terug.

    Popcorn Revenge is fantastisch fijn en zeer mooi gedaan, mijn reisgezelschap had er na 3 ritten nog niet genoeg van!

    Helaas stelde Le Palais Du Genie mij best teleur omdat er nog steeds veel mankementen aan zijn en defecten die het niet doen. Over Fun World valt nog niet veel te zeggen, dat is voor de volgende keer.

    Het was het maandenlange wachten meer dan waard om het park opnieuw te kunnen betreden, en ik kijk al uit naar mijn komende bezoeken!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  6. #226

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Vandaag in Walibi Belgium geweest en Popcorn Revenge was mooi op tijd klaar voor de seizoensstart! De verwachtingen waren niet bijzonder hoog, maar de attractie wist te verrassen! Leuke toevoeging, mooie thematisatie, leuk concept, langere rit dan verwacht, mooi gedaan Walibi! Dat het park al COT heeft, stoort me totaal niet, want ondanks dat het shooter numéro 2 is, doet het me er toch niet aan denken. De willekeurige routes geven ook de nodige herhalingswaarde.

    De heropwaardering van Cobra is enorm geslaagd, die attractie blinkt weer en met enkele thematische toevoegingen en opfrissingen, ziet deze attractie er top uit in Karma World!

    De gerechten in het nieuwe restaurant zien er heerlijk uit. Of ze dat ook zijn, weet ik niet want ik kwam pas na de middag het park binnen en 's avonds was het al gesloten. Proeven zal dus voor de volgende keer zijn. Opvallend: de maaltijden moet je buiten bestellen en afhalen, binnen is het puur een eetruimte, wel mooi aangekleed. Het terras viel dan weer tegen. Totaal géén kleur in verwerkt en behoorlijk kaal. Ik verwacht dat de muurtjes daar nog een kleur moeten krijgen, maar al het meubilair is ook wit en gaat dus niet snel veranderen denk ik. Steekt af tegen de kleurrijke zone.

    Persoonlijk vind ik Karma World een mooi geheel, enkel de achterkant van het restaurant (tegen de Cobra en Aqualibi aan) vind ik wat minder omdat de muren nogal vlak/kaal zijn. De bestrating tussen Karma World en Fun World is helemaal vernieuwd en ziet er verdorie goed uit! Bredere paden, meer paden, meer groen, erg fris!

    De nieuwe achtbaan Fun Pilot staat zo goed als volledig overeind. Enkel de bocht naar de lifthill en de helft van de lifthill moet nog geplaatst worden. Vandaag werd trouwens het bovenste stuk van de lifthill geplaatst. Een opening lijkt dus niet ver weg meer, al moet de omliggende zone wel nog hélemaal opgebouwd/afgewerkt worden.

    Let op, mogelijk spoilers hieronder!

    Hieronder enkele foto's van Popcorn Revenge:

































    Hieronder enkele foto's van het nieuwe restaurant:

















    Hieronder enkele foto's van Karma World:





















    Hieronder enkele foto's van Fun Pilot in opbouw:












    Foto's: © Yelle Kleykens
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #227

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    en defecten die het niet doen
    Dat is toch gewoon logisch?


    De nieuwe kleuren van Cobra vind ik er op foto mooi maar ook een beetje raar uitzien. Maar ik neem aan dat hij goed in het nieuwe gebied past?
    Once you sit back, you never go back.

  8. #228

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ook ik was vandaag in - hoe kan het ook anders - Walibi Belgium. Ook hier een enorm positieve indruk over het park. Het lag er goed bij, niet enorm veel last van storingen (zeker niet in vergelijking met de vorige jaren), zeer vriendelijk personeel en een heerlijke sfeer!

    Ik ging meteen richting Karma World en mijn indruk is zeer positief. De theming is prachtig en Cobra straalt met zijn nieuwe kleuren. Ook het restaurant en zelfs de toiletten zien er zeer goed uit. Het terras was inderdaad eerder kaal, maar daar ergerde ik me persoonlijk niet enorm aan. Ik heb er zelf niet gegeten omdat ik lunch bij me had, maar heb er toch een klein beetje spijt van, want het voedsel - in thema - zag er heerlijk uit. Enkele fotootjes ter aanvulling:









    Al snel opende Popcorn Revenge - ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij vandaag al zou openen. Na vijf rondjes heb ik er nog steeds niet genoeg van en ontdek ik nog elke keer nieuwe details. De attractie is niet enorm groot of lang, maar hetgeen wat ze ermee gedaan hebben is fantastisch! Ik ben zeer enthousiast en mijn verwachtingen zijn ruim overtroffen! Video en foto's:









    Zoals hierboven al aangegeven: aan Fun World was nog heel wat werk, al zagen we de bouw van Fun Pilot letterlijk vooruitgaan gedurende de dag.





    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    De nieuwe kleuren van Cobra vind ik er op foto mooi maar ook een beetje raar uitzien. Maar ik neem aan dat hij goed in het nieuwe gebied past?
    Dat vond ik in het begin ook een beetje, maar in het echt past het perfect in de zone!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  9. #229

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik was er vandaag ook en ik moet voor dat ik over Karma World begin het heel even hebben over het aanmaken van abonnementen. Ook mensen die een abonnement online aanvragen moeten die nog verzilveren bij de abonnementenbalie. Dat ging zo verschrikkelijk traag, en die balie ging ook pas om 9u55 open, terwijl er om 9u30 al een rij van 1.5 uur stond (aangezien dat de tijd is die ik er voor heb gewacht). Hier moet het park dringend opzoek gaan naar andere oplossingen.

    Over Karma world ben ik grotendeels positief. Het thema is een enorme verbetering vooral voor de Cobra. Leuk ook trouwens dat ze in de tekeningen in de wachtrij inspelen op het geluid van de achtbaan/het dier, aangezien deze baan van tijd tot tijd enkele bizarre geluiden maakt. Popcorn revenge heb ik 3 keer kunnen doen, en daar ben ik verassend positief over. Niets doet je nog vermoeden dat de wachtrij ooit een best middelmatig horecapunt was. Praktisch gezien valt het op dat niet iedereen in de wachtrij naar boven kijkt en in de juiste wachtrij gaat staan (1-3 personen, 3-6 personen). Gek genoeg gebruikt Walibi ook hier deze rijen niet om de karretjes vol te krijgen, maar om gewoon af te wisselen. Jammer genoeg is er geen single riders rij. De attractie zelf is verrassend leuk en van best goede kwaliteit voor de kleine attractie die het is. Wat betreft de interactiviteit had er nog wel op je gun mogen staan welke kleur je bent. Dit wordt met een projectie aan het einde van de wachtrij wel aangegeven, maar is daarna niet meer goed zichtbaar waardoor het bij mijn eerste ritje behoorlijk verwarrend was wanneer ik punten aan het verzamelen was. Een groot pluspunt aan de interactiviteit is dat je in de hele attractie op popcorn kunt schieten, ook in de centrale ruimte waar je dat eigenlijk niet verwacht. In de ruimtes zelf ligt de focus natuurlijk grotendeels op de schermen, maar ik vond dit niet hinderlijk of storend. In de projectie zie je ook steeds een scherm met daarvoor nog een klein podium alsof je in een echte cinema bent. Dat meta niveau van een scherm in een scherm maakt de attractie consequent en daardoor zijn de schermen juist een toevoeging. Wat er op de schermen te zien is, is enorm druk en bewegelijk. Denk hierbij vooral aan Mouse au Chocolat in Phantasialand waar ook tientallen muizen overal op het scherm bewegen. Na de laatste scene (waar nog een kleine jump scare in verborgen zit) kom je weer in hetzelfde station terecht waarna je naar een nieuwe shop wordt geleid met uiteraard popcorn, en best leuke merchandise van de attractie. Nu ik het daar toch over heb wil ik even de tijd nemen om Walibi de credits te geven voor de stappen die ze aan het zetten zijn qua merchandise. Sinds vorig jaar is de 'Walibi legend since 1975' lijn in het park gekomen, die ik persoonlijk erg geslaagd vind. Nu hebben we de popcorn revenge merch, en ook de weerwolf heeft zijn eigen lijn aan kledij en accessoires. Die laatste is alleen in de Franstalige naam, maar desalniettemin erg leuk.

    Bij de Radja river is de nieuwe trap best wel een verademing, net zoals alle vernieuwde brede paden en het prachtige zicht op het meer. Verder hebben ze in de wachtrij hier en daar een verfkwast er overheen gehaald, maar dat neemt niet weg dat het me steeds vaker opvalt dat het rotswerk haar structuur laat zien. De mist in de tunnel werkt wel weer. Bij het paleis van de geest is alle oude thematisatie buiten weg en hebben ze het gebouw ook een nieuwe laag verf gegeven. Van binnen blijft de attractie voor mij op de lijst van 'Walibi attracties die er slecht bijliggen' staan, Naast onder ander Psyké Underground vanwege de kapotte TV's en boxen, Challenge of Tutankhamon vanwege de laatste 2 scenes voor de splitsing op het einde die (nog steeds) zonder audio zijn. In het Paleis van de geest zijn in de preshow nog steeds wat boxen kapot waardoor de aap heel zacht klinkt, en sommige teksten van de geest onverstaanbaar zijn. In de hoofdshow was geen rook, terwijl de rookmachine bij de ingang van die hoofshow wel werkte. De klep van de lamp waar de geest op het einde weer in verdwijnt werkte niet, en de show was niet volledig gesynchroniseerd met de belichting waardoor het donker was terwijl de beugels opengingen.

    Fun World kun je momenteel nog niet reviewen aangezien het gewoon nog een werf is. Wat wel meteen opvalt is dat het oude playland veel populairder is omdat je er nu doorheen moet. Ik moet zeggen dat ik de kleine omweg ook niet echt hinderlijk vind, wat ik wel had verwacht. Walibi is in ieder geval weer goed onderweg met het oppimpen van hun park. Je moet af en toe wel eens met je ogen knipperen of dit nog echt wel hetzelfde park is als waar je altijd al hebt gewandeld, en dat bedoel ik hier positief. Ik heb het vorig jaar al gezegd, maar ik ben heel benieuwd wat ze de komende jaren nog in petto hebben.
    - Memento Mori -

  10. #230

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik was vandaag ook aanwezig bij de seizoensopening en ik moet zeggen dat Walibi mijn verwachtingen zeker overtroffen heeft!

    Karma World is naar mijn mening het gezelligste deel van het park geworden en Popcorn Revenge is een waardevolle toevoeging. Het thema van Karma World en Popcorn Revenge is origineel en de uitwerking is prachtig. Ook de opknapbeurt van Cobra is geslaagd in mijn ogen. Ik had ook eerst mijn twijfels over de kleuren van Cobra na het zien van de foto's, maar ik moet zeggen dat ze in het echt mooi matchen met de omgeving, ook de kleur van de trein past mooi bij het gebied.

    Popcorn Revenge heeft mij echt wel het meest verrast. Het originele thema en de degelijke uitwerking zorgen ervoor dat dit 1 van de betere attracties in het park is voor mij. De vergelijking met CoT is moeilijk te maken aangezien deze attractie een compleet andere stijl heeft en een stuk moderner is. Het enige wat deze 2 attracties met elkaar gemeenschappelijk hebben is het ritsysteem. Ik vind het ook leuk dat je zowel in de 'bioscoopzalen' als in de centrale scène in het midden kan schieten op popcorn, dit maakt de attractie voor mij een stuk levendiger.

    Misschien heb ik toch een klein puntje van kritiek, maar echt heel erg stoor ik me er eigenlijk niet aan. Langs de ene kant vind ik het niet erg dat je niet door alle scènes gaat in 1 rit, want dit vergroot wel de herhalingswaarde omdat je toch graag alles gezien wil hebben. Langs de andere kant vind ik het ook wel jammer. Jan modaal heeft volgens mij geen idee dat er meerdere scènes zijn dan dat je eigenlijk ziet in 1 rit, zo zullen ze hoogstwaarschijnlijk een deel van de attractie missen. Uiteindelijk zijn alle scènes wel vrij gelijkaardig, maar toch zijn er hier en daar een paar noemenswaardige verschillen; ander behangpapier, andere animaties, ... Popcorn Revenge is een ideale toevoeging voor Walibi waarmee ze een mooie familieattractie erbij hebben in hun aanbod.

    Als dit de standaardnorm is die Walibi de komende jaren aanhoud, staan er ons een paar heel mooie uitbreidingen te wachten komende jaren. Met deze uitbreiding heeft Walibi mij nog nieuwsgieriger gemaakt dan dat ik al was naar hun toekomstige uitbreidingen.
    Laatst gewijzigd door SanderV; 06-04-19 om 22:35.

  11. #231

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis8baan Bekijk Berichten
    Ik was er vandaag ook en ik moet voor dat ik over Karma World begin het heel even hebben over het aanmaken van abonnementen. Ook mensen die een abonnement online aanvragen moeten die nog verzilveren bij de abonnementenbalie. Dat ging zo verschrikkelijk traag, en die balie ging ook pas om 9u55 open, terwijl er om 9u30 al een rij van 1.5 uur stond (aangezien dat de tijd is die ik er voor heb gewacht). Hier moet het park dringend opzoek gaan naar andere oplossingen.
    Volledig mee akkoord, ik kwam aan om 12u30 en had de abo's pas in mijn handen om 13u45. Om vervolgens nog een kwartier aan de inkompoorten aan te schuiven omdat de poortjes blijkbaar niet meer automatisch openen als je je ticket/abo scant maar een medewerker moet na het scannen de tourniquets nog eens handmatig vrijgeven.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis8baan Bekijk Berichten
    Wat betreft de interactiviteit had er nog wel op je gun mogen staan welke kleur je bent. Dit wordt met een projectie aan het einde van de wachtrij wel aangegeven, maar is daarna niet meer goed zichtbaar waardoor het bij mijn eerste ritje behoorlijk verwarrend was wanneer ik punten aan het verzamelen was.
    Dat probleem is er met de smurfendarkride in Comics Station ook, daar weet je ook nooit welke kleur je bent. Er wordt inderdaad een video getoond op het einde van de wachtrij die zou moeten uitleggen welke zitplaats welke kleur heeft, maar de getoonde info klopt niet, of toch zeker niet altijd. Zo had mijn zitplaats toch een andere kleur... Maar hey: de attractie is nog in soft-opening en de bedoeling is dat tegen eind mei alles volledig gefinetuned is!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  12. #232

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Volledig mee akkoord, ik kwam aan om 12u30 en had de abo's pas in mijn handen om 13u45. Om vervolgens nog een kwartier aan de inkompoorten aan te schuiven omdat de poortjes blijkbaar niet meer automatisch openen als je je ticket/abo scant maar een medewerker moet na het scannen de tourniquets nog eens handmatig vrijgeven.
    Ik vond ook dat het deze ochtend ook allemaal wat stroef verliep. Op de parkeerplaats stond een lange rij met wachtenden voor de tassencontrole en aan de ticketcontrole ging het ook niet bepaald voorruit, om nog maar te zwijgen over de rij van de abonnementen. Eens je in het park was, was van die drukte niet veel meer te merken aangezien daar alles veel vlotter verliep naar mijn gevoel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis8baan Bekijk Berichten
    Wat betreft de interactiviteit had er nog wel op je gun mogen staan welke kleur je bent. Dit wordt met een projectie aan het einde van de wachtrij wel aangegeven, maar is daarna niet meer goed zichtbaar waardoor het bij mijn eerste ritje behoorlijk verwarrend was wanneer ik punten aan het verzamelen was.
    Daarom hebben ze volgens mij ook die eerste scène toegevoegd waarin je kan uitproberen welke kleur je hebt. Ik moet wel zeggen dat dit voor mij de eerste keer ook redelijk onduidelijk was. Waarschijnlijk zullen ze hier in de toekomst nog wel een oplossing voor vinden.

  13. #233

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ook ik ben naar Walibi geweest.

    Eerst zal ik beginnen met positieve::

    - Karma world + Popcorn Revenge : Niet verwacht dat deze attractie open ging zijn. Proficiat Walibi. De attractie is af zoals het moet zijn. De wachtrij is mooi gedaan. En de attractie is ook goed(vooral dat één moment) ( je ziet wel niet echt goed met wat je schiet of ligt dat aan ons?)

    - Cobra vind ik raar in zijn nieuwe kleuren maar het past bij het gebied.

    - Fun world: Heb ik niet echt bekeken want ons kleintje sliep. dus niet gedaan. We gaan vant jaar nogeens terug gaan denk ik.

    - Ik heb eindelijk tiki waka kunnen doen. Leuk baantje mooi afgewerkt ook.

    En nu de negatieve

    - Weerwolf: we hebben hem vorige jaar niet gedaan maar hij is ruw geworden?( of komt dat het de eerste dag is? )

    - Net zoals dennis8baan had ik ook mijn abonnement gemaakt op het internet. We waren daar om 11uur en die rij stond vol... we gaan aanschuiven en na 5 min staatn we nogaltijd op dezelfde plaats. Dus Ik gaan vragen aan één persoon ofdat we wel juist stonden en die zei van ja, maar jij kan binnengaan en als je naar huis gaat kun je kijken ofdat het minder is. ah ja ok zeg ik. Ik om 5u30 weergekomen en die persoon (niet dezelfde persoon) zegt: het is gesloten, je moet terug komen om een ander moment?? WTF??? maar ik heb het toch laten maken door een vriendelijk meiske van Aqualibi. DUs Aqualibi geweldige service.

    - En Sorry 10€ voor een parking en als je tot 7uur blijft in aqualibi dan zetten ze de poort open... geen denken aan dat ik 10 € ga geven...

    Al bij al was het leuk. En dat was de bedoeling. Ze hebben mij verrast. Dus Walibi, doe zo verder aub.
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 06-04-19 om 22:31.

  14. #234

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Al even geleden dat ik hier wat gepost heb. Maar Popcorn Revenge en Karma World verdienen wel wat lofwoorden als het van mij afhangt . De upgrade van het gebied ziet er geweldig mooi uit, alleen miste ik wel wat sfeermuziek. Ook de attractie zelf wist ons te verrassen en zelfs de wachtrij kon ons charmeren! Ik kan alleen maar zeggen... Walibi... doe zo verder! Wel jammer is het feit dat de verbruikszaal van het restaurant binnen is, en dat je buiten moet bestellen. Maar voor de rest hoor je ons niet klagen!

    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  15. #235

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Ik vond ook dat het deze ochtend ook allemaal wat stroef verliep. Op de parkeerplaats stond een lange rij met wachtenden voor de tassencontrole en aan de ticketcontrole ging het ook niet bepaald voorruit, om nog maar te zwijgen over de rij van de abonnementen. Eens je in het park was, was van die drukte niet veel meer te merken aangezien daar alles veel vlotter verliep naar mijn gevoel.
    Ik vond het wel een van de drukkere seizoensopeningen van de afgelopen jaren, maar dat zal misschien door het goede weer komen. Ik heb gelukkig geen last gehad van de beveiliging omdat ik vroeger was, maar ik zag daar ook gigantische rijen ontstaan. Voor de turnstyles stond dan weer een rij die nog groter was dan op sommige halloween dagen. Ondanks dat heb ik popcorn 3 keer gedaan, met maximum 15 minuten wachttijd.
    Laatst gewijzigd door dennis8baan; 06-04-19 om 22:50.
    - Memento Mori -

  16. #236

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Radja River heeft na lange tijd terug zijn misteffecten in de tijgertunnel, Vampire heeft terug (en sterkere) misteffecten, en als grootste verassing: CHALLENGE OF TUTANKHAMON heeft zijn vuur effecten EINDELIJK terug.
    Wauw! Deze drie zaken vind ik echt fantastisch.

    Ik zie dat de spullen in de wachtrij van Paleis van de Geest weg zijn. Ik vermoedde dat deze weggehaald waren om de gevel te schilderen, maar zouden ze weg blijven?

    Het concept van het restaurant vind ik wel leuk klinken: je eten buiten bestellen en dan binnen gewoon eetplaats. Ik vind het wel jammer dat de rails tussen de plafondplaten zo zichtbaar zijn. Misschien dat dit in het echt wel minder is. De bedoeling van een zwart plafond was waarschijnlijk dat de ruimte er hoger uitzag dan ze is, want het is eigenlijk wel een laag gebouw. Dat vind ik nu niet echt werken door de blinkende rails. Maargoed, ik zou het eens in het echt moeten zien

    Dat muurtje aan het terras had ik eigenlijk van verwacht dat het nog gethemed / ingekleurd zou worden. Misschien was het beton nog niet lang genoeg uitgehard hiervoor en volgt dit nog, of zou het toch zo blijven?

    De versiering op het dak lijkt me precies ook nog niet helemaal af: op de laatste foto van Nathan mist precies nog een hoek, alsook op de eerste foto van Yelle. De decorstukken staan op hun plaats, maar dat is het dan ook. Ik vermoed dat hier ook nog wel wat aan afgewerkt zal worden?

    Tijdens het schilderen van Cobra dachten veel mensen dat dit niet de definitieve kleuren waren, ik lees dat velen het nu wel mooi vinden maar hier en daar ook raar. Ikzelf vind de baan zeer mooi staan in deze kleuren, en zeer goed passen bij de gebouwen errond. Op foto dan, in het echt heb ik het nog niet gezien. Maar ik vind het een heel gezellige, er druk uitziende hoek geworden. Ik ben benieuwd om het zelf te gaan zien!

    O ja, jullie zeggen beiden dat het eten in het restaurant er zeer lekker uitziet, maar wat serveren ze daar nu juist?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis8baan Bekijk Berichten
    Ook mensen die een abonnement online aanvragen moeten die nog verzilveren bij de abonnementenbalie.
    Dat is bij Bellewaerde dit jaar ook zo. Raar vind ik persoonlijk, want me de Golden Pass vroeger kon je op internet gewoon een volwaardig abonnement bestellen dat dan in de brievenbus geleverd werd. Dat vind ik toch weer een stap achteruit.

    Is je abonnement dan eigenlijk geldig vanaf de dag dat je je kaart laat maken? Anders is dat wel een voordeel van dat nieuwe systeem. @Zeuske: in dat geval had ik toch gewacht tot de volgende keer hoor!

    Ook bedankt voor de video, Hanskuh! Zegt toch nog meer dan al de foto's Het ziet er wel heel leuk uit met dat stukje 'podium' dat ook geprojecteerd wordt, zodat je toch nog meer diepte krijgt in het scherm. Leuk!

  17. #237

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Dat is bij Bellewaerde dit jaar ook zo. Raar vind ik persoonlijk, want me de Golden Pass vroeger kon je op internet gewoon een volwaardig abonnement bestellen dat dan in de brievenbus geleverd werd. Dat vind ik toch weer een stap achteruit.

    Is je abonnement dan eigenlijk geldig vanaf de dag dat je je kaart laat maken? Anders is dat wel een voordeel van dat nieuwe systeem. @Zeuske: in dat geval had ik toch gewacht tot de volgende keer hoor!
    Hun systeem laat het gewoon niet toe... Online moet je pasfoto's uploaden, maar wanneer je aan de balie in het park komt, hebben ze deze foto's ogenschijnlijk niet doorgekregen en moeten er ter plekke nieuwe foto's gemaakt worden.
    Het abonnement begint te lopen vanaf dat je je vouchers gaat inwisselen en de kaarten dus laat aanmaken.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  18. #238

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G
    Dat vond ik in het begin ook een beetje, maar in het echt past het perfect in de zone!
    Het wat vooral de combinatie bruine track en supports met een blauwe trein die ik een beetje eigenaardig vond. Maar beide kleuren komen ook terug in de gebouwen ernaast, dus ik vertrouw erop dat het in werkelijkheid inderdaad perfect in de nieuwe zone past De wimpeltjes met cobra-motief zijn ook wel een leuke toevoeging.

    Al vind ik het stiekem toch een beetje jammer dat mijn protestbord voor de klimaatmarsen nu verouderd is (maar goed, dat wist ik al toen ik het in elkaar knutselde ... ik wou gewoon dat de Cobra op mijn bord zou staan).

    Ik had eigenlijk ook niet verwacht dat Popcorn Revenge al open zou zijn. Het zou me niet verbazen als Walibi dit expres verzwegen heeft om de bezoekers bij seizoensopening te kunnen verrassen.
    Once you sit back, you never go back.

  19. #239

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    O ja, jullie zeggen beiden dat het eten in het restaurant er zeer lekker uitziet, maar wat serveren ze daar nu juist?


    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  20. #240

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ziet er leuk uit inderdaad! Ik krijg er goesting van om naar Walibi te gaan!

    De bestrating lijkt mij toch gewoon een variant op asfalt te zijn of ben ik daar zo verkeerd in? Het lijkt ook alsof er aan de terraszijde nog wat decoratie ontbreekt aan de gevel. Die plaats boven de deur van dat restaurant schreeuwt om een bord.

    Heeft er iemand een foto van het station van Cobra? Hoe ziet dat er tegenwoordig uit?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •