Wow, heb vandaag wat foto's zien passeren en het ziet er echt wel goed uit.

Ook verrast hoe ver de bouwwerkzaamheden van Popcorn al staan. Die lijkt echt niet veel nodig te hebben om af te zijn.
Het meeste werk in KarmaWorld lijkt me nog te zitten in de afwerking van het restaurant. Verder denk ik dat de paden, voorzieningen, ... van KarmaWorld en de opwaardering van de Cobra (station, wachtrij?, ...) nog het meeste tijd zal vragen.

Bij Funworld lijkt me het werk nog wel grootser. Daar lijkt het gebied helemaal nog niet gevormd. Ze hebben daar precies enkel gegraven en de funderingen liggen er niet echt. Ik vrees dus eerder voor de oplevering van Fun World dan van Karma World. Wel top dat ze Het Paleis van de Geest niet vergeten zijn en de buitenkant goed hebben aangepakt (itt het gedrocht van Walibi Holland).
Worden de attracties voor de kinderen ook aangepast?

Het wordt weer een nieuwtje om van te smullen mensen... En ik ben ook wel benieuwd naar hun menukaart in dat themagebied. Ook wel goed dat de horeca meegenomen is. Bij Exotic World is dat toch eerder beperkt uitgevallen. Ze hadden bijvoorbeeld het frituur aan het begin van Exotic World (aan de GRA), wat meer kunnen integreren in het themagebied als groot horecapunt. En blijkbaar wordt het horecapunt bij het Paleis van de Geest ook vernieuwd.