Eigenlijk was ik er zeker van dat de kleur van de trein van Cobra zou veranderen (ofwel een nieuwe trein, ofwel herschilderen van de oude). De baan - en het hele gebied eromheen - heeft andere kleuren, dus de kans was zeer groot dat een rode trein niet meer zou passen.

Ik heb er geen probleem mee dat de oude trein behouden blijft, want qua comfort vind ik die zeker OK. De beugels heb ik nooit als ongemakkelijk ervaren. Mijn enige opmerking is dat de voorste twee stoeltjes van een karretje net iets te weinig ruimte voor benen/voeten hebben als je groot bent. Ik kan er wel op een aanvaardbare manier in zitten, maar heb toch een duidelijke voorkeur voor de achterste twee stoeltjes van een karretje.

Mij is ooit verteld dat Walibi soms zelf dit forum leest. Indien ja: kan hier rekening mee gehouden worden mocht men ooit besluiten om groupers in te zetten bij Cobra (wat ik trouwens onnodig zou vinden want het station is geen chaos en het instappen verloopt vlot genoeg)? Vanwege het verschil in beenruimte hoop ik juist dat er bij deze achtbaan nooit groupers zullen komen...
Maar deze discussie hebben we al uitgebreid gevoerd in het grouper-topic bij "Pretparken Algemeen"

Het gebouw van Kiddie Bay ziet er prima uit wat mij betreft. En op die foto zie ik ook een soort palmbomen die blijkbaar nog uit hun verpakking gehaald moeten worden. We krijgen dus extra aanplanting?