Ik ben toch ook benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken. Ali Baba Land was een themazone waar alles nogal krap op elkaar stond. Vooral met de komst van de Cobra. Benieuwd hoe ze alles gaan themen, maar met Tiki Waka en zijn themazone, komt dat wel in orde denk ik...

En dan gingen ze de kinderzone ook nog aanpakken. Ze gingen het pad helemaal verleggen tot in deze zone, om deze zone meer bij het park te betrekken. Benieuwd hoe dit gaat aflopen. Gaan op die manier hollende kinderen en 'passanten' elkaar niet voor de voeten lopen? Er moet wel plaats gemaakt worden voor de kinderachtbaan, maar ik zou het ook wel spijtig vinden, moest deze zone doorsneden worden door een pad met een hoge bezoekersstroom (zoals de Kermiszone in PDP). Op die manier kunnen ouders niet op hun gemak op een terras zitten terwijl dochterliegf zich uitleeft in de kinderzone. Iets wat wel werkt in Mayaland en de Plopzone (PDP) of Kinderland en de kinderzone (BJB), wat fysisch redelijk afgescheiden is van de 'grote' paden van het park.