Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
De ingang lijkt me ook vooral te gaan om het zetten van nieuwe hekken, muren herverven en vloeren reconstrueren. Wanneer ze dat goed plannen, lijkt me dat wel snel te realiseren. In mijn ogen is het opbouwen van Karma World één van de moeilijkere te ontwikkelen gebieden. De ruimte is schaars in die hoek, er moet een heel nieuw gebouw worden opgetrokken, een nieuwe ride in een bestaand gebouw, ...
Ik denk toch dat de vernieuwde inkom, samen met de Afrikaanse zone, één van de meest ingrijpende veranderingen is binnen het park hoor.

Vergeet bijvoorbeeld niet dat de inkom van het park een volledig nieuw doel krijgt. Niet alleen komen er daar nieuwe kassa's, er komt ook een punt voor tassencontrole, de inkom zal volledig opengetrokken worden om één geheel te vormen met die van Aqualibi, er komen nieuwe horecapunten en ik dacht zelfs een nieuwe shop en een visitors center. Daarnaast kun je zien dat er tussen de parking en de inkom een volledig nieuw plein komt te liggen met onder andere waterpartijen en fonteinen. Toch geen kleine dingen als je het mij vraagt!