Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Delhi'cious was een volgende ontdekking in Karma World, waar we ook genoten hebben van een lekkere maaltijd. Qua prijzen ook zeer aanvaardbaar! De prijzen waren lager dan de Country Cantina, en het is ook meteen iets totaal anders. De vraag kwam hier ook of er een vegetarische maaltijd was. Ik denk niet dat er een warm veggie gerecht is, maar er zijn ook slaatjes verkrijgbaar. Hier was er volgens mij wel een vegetarisch alternatief. Minpunt hier vond ik dat je buiten dient te bestellen, waarna je binnen kan eten. Wij waren twee keer voorbijgelopen, omdat het op de schermen niet duidelijk was dat we hier de rijstschotels konden bestellen. De schermen verspringen namelijk vaak, waarbij ook de desserts aan bod komen. Binnen heerst gezelligheid, maar het tegelplafond oogt wat kil en er ontbreekt wat extra sfeer, door bvb. een muziekje.
Ik vond het eten dan wel erg lekker, maar te duur voor wat je kreeg. Niet vergeten dat Indiaas eten in principe arm eten is, rijst met wat kip... Dat kost 2 keer niets en dan is 13 euro voor een klein schoteltje rijst met wat kip en 40 cl drinken toch behoorlijk duur.

Voor de rest niets dan lof over de nieuwe attractie en zone. Wat een ruimte om van Cobra naar Psyké Underground te wandelen nu met dat brede pad, zalig.