X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ook ik ben naar Walibi geweest.

    Eerst zal ik beginnen met positieve::

    - Karma world + Popcorn Revenge : Niet verwacht dat deze attractie open ging zijn. Proficiat Walibi. De attractie is af zoals het moet zijn. De wachtrij is mooi gedaan. En de attractie is ook goed(vooral dat één moment) ( je ziet wel niet echt goed met wat je schiet of ligt dat aan ons?)

    - Cobra vind ik raar in zijn nieuwe kleuren maar het past bij het gebied.

    - Fun world: Heb ik niet echt bekeken want ons kleintje sliep. dus niet gedaan. We gaan vant jaar nogeens terug gaan denk ik.

    - Ik heb eindelijk tiki waka kunnen doen. Leuk baantje mooi afgewerkt ook.

    En nu de negatieve

    - Weerwolf: we hebben hem vorige jaar niet gedaan maar hij is ruw geworden?( of komt dat het de eerste dag is? )

    - Net zoals dennis8baan had ik ook mijn abonnement gemaakt op het internet. We waren daar om 11uur en die rij stond vol... we gaan aanschuiven en na 5 min staatn we nogaltijd op dezelfde plaats. Dus Ik gaan vragen aan één persoon ofdat we wel juist stonden en die zei van ja, maar jij kan binnengaan en als je naar huis gaat kun je kijken ofdat het minder is. ah ja ok zeg ik. Ik om 5u30 weergekomen en die persoon (niet dezelfde persoon) zegt: het is gesloten, je moet terug komen om een ander moment?? WTF??? maar ik heb het toch laten maken door een vriendelijk meiske van Aqualibi. DUs Aqualibi geweldige service.

    - En Sorry 10€ voor een parking en als je tot 7uur blijft in aqualibi dan zetten ze de poort open... geen denken aan dat ik 10 € ga geven...

    Al bij al was het leuk. En dat was de bedoeling. Ze hebben mij verrast. Dus Walibi, doe zo verder aub.
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 06-04-19 om 22:31.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •