Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthieu Bekijk Berichten
Was er afgelopen zaterdag ook. We zijn rond 16h aangekomen. Tamelijk rustig dan, en de sfeer vond ik ook alles behalve. De spookhuizen zijn ronduit zwak, behalve Voodoo Villains, erg mooi spookhuis en hier hadden ze de meeste acteurs gezet.
Mortal Mine en Camping Corpse waren eigenlijk gewoon doorloophuizen, en met wat geluk zagen we 1 of 2 acteurs die waarschijnlijk nog moe waren van de Halloween-night daags voordien. Als abonnees hebben we "slechts" 10EUR betaald om alle spookhuizen te doen, maar we vonden het eerlijk gezegd een rip-off.
Volgens mij moet BWP zich dringend bezinnen over hun Halloween nocturnes, want deze worden precies jaarlijks zwakker en zwakker.
Ik deel allesbehalve die mening. Ik ben natuurlijk niet op dezelfde dag geweest, maar ik was zeer enthousiast over de spookhuizen. De enige echte rip-off vind ik het betalen voor hospital 2.0, je betaalt eigenlijk enkel omdat ze de naam naar 2.0 veranderd hebben, verder waren er maar 2 kamers anders. Mijn ervaring qua acteurs was zeer goed, zowel gisteren als vorige zondag. Het enige wat ik jammer vond, was dat een groep meisjes mijn 2e beurt in de mine verpestte door niet door te wandelen en alles te beschijnen met een zaklamp...