X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 29

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Fiësta Mortal 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Verder moet je dit jaar je spookhuistickets / -pas op uur kopen. Dat is een mooi initiatief om de wachtrijen zo onder controle te houden. Wat ik dan weer wel vervelend vind, is dat als ik nu een pas voor zaterdag wil kopen, dat dit gewoon niet mogelijk is zonder nu al te kiezen wanneer ik er in ga. Maar hoe lang ga je uiteindelijk nog staan wachten? Hoe lang zijn de huizen? Als je dit niet weet kan je toch moeilijk heel je avond nu al plannen. En ik wil eigenlijk ook niet dat mijn dag op voorhand gepland is: het is toch veel leuker gewoon rond te lopen en te gaan aanschuiven bij waar je zin in hebt op dat moment. In die zin vind ik het vervelend dat dit systeem verplicht wordt opgelegd en niet gewoon een optie is (want ik vind het dus verder wel een zeer goed initiatief).
    Ik begrijp volkomen je gevoel door dit systeem vrijheid te verliezen. Voor KNT vrijdag heb ik een lijstje gemaakt en per uur een ander spookhuis gereserveerd. Komt daar nog bij dat wie in groep gaat ervoor moet opletten dat iedereen van de groep hetzelfde ticket heeft met hetzelfde uur. Of de groep wordt gesplitst; wat niet leuk is. Het vraagt dus wat extra planning op voorhand.
    Dat en ook de tijd in het oog houden tijdens het bezoek zelf … Maar als we daarmee gaan kunnen ontsnappen aan al te lange wachtrijen dan zal ik vrijdagnacht tevreden huiswaards gaan.
    Laatst gewijzigd door Polletje; 23-10-18 om 23:41.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •