Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Ik zie op de site gewoon 35 euro staan, wat volgens mij dezelfde prijs is als vorig jaar online (kassaprijs was 40 euro). Of doel je op de betaalspookhuizen die nu niet gratis zullen zijn?
Ik heb het vooral over de betalende spookhuizen. Op zo'n avond zie ik liever een duurdere entree (reeds check), maar dan ook graag extra's. De spookhuizen hadden ze dan toch zeker gratis mogen aanbieden!

Vorig jaar was dit eigenlijk voor mij een gratis avond. Via mijn Golden Pass moest ik me op voorhand gewoon aanmelden, en al de rest was gratis. Abonnees die dit jaar gekozen hebben voor de optie Nocturnes & Events zijn die avond zo toch ook weer geld kwijt... Zelf heb ik geen abonnement, maar vorig jaar heb ik toen al gezegd dat ik liever een gewone Mortal Nocturne doe. Met mijn Plopsa abonnement (dit jaar) krijg ik zo ook weer korting op de tickets, en zal het geheel me goedkoper uitkomen + krijgen we er shows bij + meer tijd om attracties te doen + minder volk (gebaseerd op vorige jaren) - 2 "scare zones". Dan is het rap beslist!

Maar ik deel ook je mening dat ik het ergens wel lastig vindt om de uren van de spookhuizen nu al te beslissen. Hierover denk ik nog na, want ik doe de outdoors dan ook het liefst in het donker. Maar als ik moet opgeven... Camping Corpse en Mortal Mine kan je volgens mij makkelijk op hetzelfde uur inplannen. Idem voor Hospital Fantal 2.0 en Voodoo Villains, aangezien deze toch telkens per 2 (min of meer) naast elkaar liggen. Freaky Forest zal ik dan wellicht 2 keer doen: één keer gewoon aanschuiven in de klaarte, en een tweede keer met de pass in het donker.