X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 210

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Hele grote fan van de nieuwe wachtrij van de Boomstammetjes. Zoveel leuker dan die saaie meandering.

    Ook heel leuk dat ze het saaiste stuk van de Draak - de ietwat slome opwaartse Helix - gaan opleuken met een grote dino in het midden! Dit is evengoed voor de Draak een nieuwe ervaring, die niet eens overdreven hard vloekt.

    Bij de K3 Rollerskater stel ik me dezelfde vragen als de andere leden hier... Heel vrouwvriendelijk is het niet . Krijgen we na 'de Efteling is racistisch' actiegroepen die zeggen dat 'Plopsaland Seksistisch' is?

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Bij de K3 Rollerskater stel ik me dezelfde vragen als de andere leden hier... Heel vrouwvriendelijk is het niet . Krijgen we na 'de Efteling is racistisch' actiegroepen die zeggen dat 'Plopsaland Seksistisch' is?
    Zo lang ze van het station geen strijkijzer maken, de wagentjes niet themen naar hoge hielen en er geen meet and “greet” ruimte met Gert Verhulst (wordt de nieuwe K3 ofzo) komt, lijkt het nog net binnen proportie.

    Echter kan ik er niet rond dat het een goedkope recyclage van het Wizzy & Woppy thema omvat, wat mogelijks samen met de Zwitserse kasteeldino’s echter niet zal voor zorgen dat het park wat meer coherent wordt, wat ik best spijtig vind.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •