X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 210

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    De huidige aanvraag betreft de nieuwe decoratie van de attractie en het station, met behoud
    van de waterbaan en de vijver. In de nieuwe situatie wordt een deel nieuwe staalstructuur
    voorzien (stalen kolommen volgens ingenieur) voor de decoratieve structuur van de attractie,
    van het station wordt de bestaande decoratie vervangen door een nieuwe decoratie met
    volledig behoud van de bestaande funderingen, staalstructuren, dak en technische
    uitrustingen. Voor de substructuur worden de bestaande stalen profielen en bardageplaten
    van de oude decoratie herbruikt. Hierover worden recup klein profielstaal, wapeningsnetten
    en spuitbeton geplaatst om de nieuwe decoratieve structuur het uiterlijk te geven van een
    vulkaan. Nog een nieuwe visual:
    Naam:     boomstam.jpg
Bekeken:  1456
Groote:   106,4 KB

  2. #2

    Talking Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Bedankt Knessel! Zijn er nog zo'n foto's?
    We kunnen nu wel goed zien dat je vanaf Heidiland op een berg zal kijken. Volgens mij zul je daar een berg zien en geen vulkaan door de rotsenwand. Je zal volgens mij het gevoel hebben dat je echt in de bergen zit. Met uitzondering van het skelet hoofd dan. Ik hoop echt dat ze hier iets mee zullen doen, maar ik zie het wel goed komen. Ik ga vandaag alvast langs om nog eens een ritje te maken in de 'originele' baan voor deze terug heropend op 1 juli 2019.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •