Ik denk dat ze het wasmachine hadden moeten weg nemen... Het is niet echt een leuk beeld dat ze hiermee uitstralen Ze hadden dit kunnen veranderen in een soort muziek box of iets anders dat meer met K3 te maken heeft. Het andere grote meubilair valt nog mee. Ik denk wel dat het kleurgebruik niet te hard zal vloeken met de Wereld van Kaatje en de Mega Mindy zone.

De Dino splash ziet er toch wel indrukwekkend uit. Zal zeker een complete thematische ervaring worden, dat van bij het begin van de wachtrij al begint. Het clasht wel hard met het Heidi dorpje, maar met de kasteel zone en de Draak zou het best nog kunnen meevallen. Ik denk dat we binnenkort Plopsaland moeten zien als een park met sterk gethematiseerde attracties, in de plaats van een park met themazones - dat concept vind ik helemaal niet zo slecht, maar het is wel afwachten hoe het eruit zal zien

Ik vindt het wel leuk dat juist deze attracties worden vernieuwt. Nu nog de Bumba zone en het hele park ziet er zo goed als nieuw uit (en dat komt hierna? waarschijnlijk)