X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 210

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Ik kan me ook niet zo druk maken over de grote objecten met als thema K3. Hoe hadden ze het anders kunnen aanpakken qua thematisering?

    Volgens mij had ik ergens gelezen dat de vergunning voor de verbouwing van de Boomstammetjes er al is dus hopelijk gebeurt dat ook nog dit jaar... Dat is ook volgens mij dringender aan een opknapbeurt toe als de Rollerskater.

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Penguin123 Bekijk Berichten
    Ik kan me ook niet zo druk maken over de grote objecten met als thema K3. Hoe hadden ze het anders kunnen aanpakken qua thematisering?
    ... Niet? Ik kan me geen één top-themepark bedenken dat een knap themagebied heeft rond één muziekgroep.

    Van mij hadden ze de Rollerskater gerust in mega Mindy-thema mogen steken: dan heb je een grotere zone rond dat figuur, in het roos zou de baan nog mooi staan en als verhaal kun je dan doen dat Opa Fonkel Mega Mindy heeft verkleint. Bij K3 raakt het kant nog wal (tenzij ik even terugdenk aan de Alice in Wonderland-K3-Musical). Ik vind het ook jammer, al ligt dat deels omdat ik nostalgische gevoelens heb rond Wizzy en Woppy.

    Ik vraag me af wat ze met de (al dan niet bewegende) beelden van die figuren gaan doen trouwens. Ze zijn wat mij betreft ondertussen redelijk iconisch en Plopsa heeft toch wel ietwat respect voor hun verleden. W&W waren één van de vier oorspronkelijke series waarop het park is gebasseerd, dus ze helemaal weghalen zou volgens mij niets voor hen zijn. Maar wat doen ze er dan mee?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •