X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 210

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Ik vind die Rox flyer anders toch geen ontspannend ritje om te genieten van de skyline van Plopsa maar eerder een ding waar ik doodsangsten in uitsta...

    Dat ding is ook heel weersgevoelig, iets wat een reuzenrad niet is toch? En de domme regel van "er zijn minstens twaalf personen nodig voor het ritje mag beginnen" kan ook geschrapt worden. + Elk kind kan in een reuzenrad, niet iedereen mag in de Rox flyer toch?

    Ik vind niet dat het er moet komen, maar ik vind het niet uit de lucht gegrepen. En vind Rox flyer al helemaal geen alternatief om te "genieten" van het uitzicht...

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
    Ik vind die Rox flyer anders toch geen ontspannend ritje om te genieten van de skyline van Plopsa maar eerder een ding waar ik doodsangsten in uitsta...
    Ik vind de Rox-flyer best wel leuk en kan er wel van genieten. Smaken verschillen …

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
    Dat ding is ook heel weersgevoelig, iets wat een reuzenrad niet is toch? En de domme regel van "er zijn minstens twaalf personen nodig voor het ritje mag beginnen" kan ook geschrapt worden. + Elk kind kan in een reuzenrad, niet iedereen mag in de Rox flyer toch?
    Volledig mee eens. Maar een reuzenrad zie ik Plopsa niet plaatsen omdat deze niet meer het grote publiek lokt zoals vroeger.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •