X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 101

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    (Tussen haakjes, wanneer zullen pretparken naast een aparte wachtrij voor frontseat - die ik dus zo goed als nooit wil - eindelijk eens een aparte wachtrij voor backseat voorzien? Dit zou de beste uitvinding in jaren zijn maar geen enkel park doet het )
    Bij Troy heb je in het station een stukje apart, waar je voor back aanschuift, net als bij GeForce. Maar een volledig aparte wachtrij van begin niet, lijkt me ook moeilijk realiseerbaar, dan moet je een front wachtrij maken, back wachtrij, gewone wachtrij, idealiter nog een single riders wachtrij en in meerdere parken ook nog eens eentje voor de fastpassen.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Bij Troy heb je in het station een stukje apart, waar je voor back aanschuift, net als bij GeForce.
    Wel, zoiets bedoelde ik dus, dat zou al ruim voldoende zijn! Helaas komen de parken die ik bezoek nooit op dit zalige idee

    Nog een leuk verhaaltje: acteurs zijn ook mensen en moeten dus af en toe naar de WC. Maar zelfs dan deden ze hun best om in hun rol te blijven. Ik heb staan aanschuiven samen met een zombie die een afgehakte onderarm aan het oppeuzelen was. Toen het haar beurt was, stak ze die onderarm nog eventjes onder de deur van het toilethokje door.

    @Etwien en Nathan: Ik heb de SM-kamer van Black Rose ook nooit gezien ... maar dat die meesteres met haar zweep een paar keer op mijn billen gekletst heeft, vind ik eigenlijk een nog veel betere anekdote om aan anderen te vertellen
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •