Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G
Het is dus inderdaad niks nieuws, maar het valt wel op dat het in Black Rose een stuk 'extremer' is dan ooit tevoren.
Ik was er zelf bij zaterdag, en als ik het hier op het forum allemaal teruglees dan klinkt het veel enger en agressiever dan het in werkelijkheid was. Zoals eerder gezegd: ik was halloweenmaagd en kan normaal heel slecht tegen aanrakingen van vreemden, maar ik had geen enkel probleem met die spookhuizen

Wat die zweepslagen betreft, madam wist natuurlijk wel dat ze niet overdreven hard mocht slaan. Ik heb het een minuutje of twee gevoeld, echt niet langer. Zo heel veel pijn deed het nu ook weer niet hoor. Voor een spookhuis met zo'n hoge rating was het dus perfect! Ik zou het zeer flauw vinden moest Walibi daar problemen door krijgen.

Zijn Etwien en ik de enige forumleden die zweepslagen kregen?

Ik betwijfel sterk of Walibi soms dit forum leest, maar ik denk dat ik een idee heb om het probleem met de handboeien op te lossen. In ons groepje werd er gespeculeerd over de bedoeling van de rode roos die je al na 100 meter weer moet afgeven. Wij dachten dat deze diende om te vermijden dat voorstekers ongemerkt langs de wachtrij heen zouden glippen. Misschien moeten ze de handboeien aandoen en uitdoen op de plaats waar je nu de roos krijgt? Daar is meer licht en bewegingsruimte dan in het huis zelf. Personeel zou dus vlotter kunnen werken en ze kunnen eventueel zelfs een persoon extra inschakelen om te helpen met de boeien. Want die handboeien voegden echt wel iets toe aan de ervaring en zijn ook een manier om de bezoekers wat sneller doorheen de donkere delen van het huis gesleurd te krijgen zonder dat ze echt kamers moeten overslaan.

Zou dat een oplossing zijn?