Gisteren ook de nocturne gedaan, ik ben toch wel zwaar teleurgesteld in de spookhuizen. Je ziet gewoon dat die spookhuizen een cashkoe zijn waarbij men zoveel mogelijk tickets verkoopt en dus zoveel mogelijk mensen tegelijk binnen duwt. Er is helemaal niets scary aan een spookhuis waar je met 10 mensen tegelijk binnengaat, je de groep voor je de "scares" nog ziet beleven en de groep achter je al begint te duwen.

Bovendien vonden wij dat er echt maar weinig scares waren. Enkel in Bloc H slaagden ze er een enkele keer in ons te doen schrikken, maar Lumberjack en zeker Black Rose waren echt een lachertje. In Lumberjack was zoveel licht en zat de groep voor ons gewoon paar meter voor ons, waardoor wij alles al zagen en zagen gebeuren. Werkelijk geen enkele keer geschrokken of zelfs niet het gevoel gehad dat ik nerveus werd. Ook die medewerkers die de hele tijd 'avancez' roepen, jezus: ik heb hier ook voor betaald hoor.

Black Rose was echt een lachertje, daar is een medewerker gewoon de hele tijd met ons meegewandeld. Qua aankleding zeer nice (Lumberjack ook), maar scares: geen enkele. En opnieuw het probleem dat we met veel te veel samengeduwd werden. Wij kregen ook geen handboeien om etc. Wat een teleurstelling.

Voor spookhuizen die 4 en 5 halen op de scare-o-meter was er niets scary aan voor onze groep vrienden. Ik vond de spookhuizen dus echt wel een total waste of money, we hadden beter wat attracties gedaan 'savonds. Dan waren we nu nog 13 pp en enkele attractie-ervaringen rijker.

Walibi Halloween, iets dat ik niet opnieuw zal overwegen.