Bij Colorado heb je ook nog een deel van de zilvermijn-hal liggen die momenteel ongebruikt is. Ze zullen dus zeker nog wel plannen met die hoek hebben.

Gezien Colorado ook langs de vensters van hotel matamba loopt zou ik kiezen voor een re-theming in Afrikaanse stijl. Silverado Theater vervangen voor een modern theater dat overdag parkshow is en in de avond fantissima. En daarna de Zilvermijn Hal samen voegen met de Geister Riksha Hal en er een grote nieuwe darkride in plaatsen. Betekent dat een belangrijk pad verdwijnt, maar dat kan deels opgevangen worden door het pad in Klugheim dat langs die zelfde hal loopt wat prominenter aan te laten sluiten op het hoofdpad (richting Afrika) waarbij de doorgang van dit pad naar China ook open gezet wordt, en tegelijkertijd het pad dat achter Colorado loopt (dat aardig wat capaciteit aan kan) ook wat duidelijker zichtbaar te maken. Zo krijg je een mooie afsluiting tussen China en Afrika. Wachtrij van Colorado kan dan meteen om gelegd worden met de ingang ongeveer op de plek waar nu de uitgang van de Geister Rikscha is (uiteraard ook weer wat duidelijker aanwezig gemaakt).

Het Temple Complex kan dan later nog wel eens aangepakt worden. Het stoort ontzettend in het Fantasy gedeelte, maar gelukkig is die hele fantasy zone eigenlijk een beetje een uithoek van het park. (alhoewel ik me af vraag of dat niet gaat veranderen wanneer de aansluiting tussen Rookburgh en Fantasy open gaat).