Het pad afsluiten zou een enorme doodlopende hoek creëren. Dat is gewoon in geen enkel opzicht handig.


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
En inderdaad, Fantassima heeft een nieuwe ingang gekregen, ze hebben er dus voor gezorgd dat het nog wel even mee kan, maar zoals ik al zei zie ik het daar geen 10 jaar meer staan.
Die nieuwe ingang stelt niet heel veel voor. Ik heb PHL duurdere constructies zien zetten om simpelweg een bouwput voor anderhalf/twee jaar aan het zicht te onttrekken. Ik zou me er niet blind op staren.

Maar als we het hebben over het binnenkort slopen van het Temple complex dan is "binnenkort" natuurlijk heel subjectief. Het is te verwachten dat de Geister Rikscha eerder gesloopt wordt. Daarnaast moet nog ergens een vervanger voor Fantissima komen. Dus het zou me niet verbazen als we over het volgende tijdsschema spreken:

2019/2020 - Sloop Geister Rikscha
2020 - Opening Rookburgh
2022/2023 - Sloop Silverado Theater
2023 - Opening nieuwe geister rikscha.
2024 - Opening Nieuw Theater dat dubbelt als Fantissima Theater
2024 - 2025 Sloop Temple Complex.

En daar kan nog makkelijk ergens een jaar uitstel/vertraging in komen. Daarnaast is PHL wispelturig. Het kan zomaar zijn dat er nog een project tussen komt dat we niet direct anticiperen. Denk aan de fruitwei achter Berlin, het Taron Wachtplein (of combinatie van die twee) of wellicht nog een aanpak van het Wuze Gedeelte (Ik zie ze achteraan de vijver nog wel volledig afgraven. De gebouwen in die hoek zijn eigendom van het park, dus als ze tot de weg kunnen graven komt een aardige ruimte vrij voor een indoor-attractie).. zo zijn er nog genoeg verrassingen die we kunnen krijgen.