X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Het klopt inderdaad dat de temple voor vorig seizoen nooit zo goed bezocht werd. Maar vorig seizoen was het echt anders. Heb bijna ieder weekend de wachttijden gezien in een groep en het sprong elke keer boven de 20/30 minuten. In de vakanties zelfs 35/45 minuten. En dat is onwijs veel voor een attractie die 1800 personen per uur aankan. Nog een ding: VR is totaal niet goedkoop? De film laten maken/het gene wat je op moet doen kost veel geld. Dus kan me haast niet voorstellen dat dit een tijdelijke oplossing is. En zolang Fantissima in dat gebouw zit wordt het niet gesloopt. En Fantissima heeft net een nieuwe ingang gekregen dus die blijft daar nog wel een tijd.
    Goh, ik moet toegeven dat ik inderdaad niet echt een idee heb van de kostprijs van VR. Toch ben ik vrij zeker dat het een stuk goedkoper is dan een volledig nieuwe achtbaan of een grote renovatie. Dat is dan voornamelijk wat ik bedoel, ze willen hem vernieuwen, maar kiezen liever voor die tijdelijke oplossing dan voor iets anders dat veel duurder zou uitvallen.

    En inderdaad, Fantassima heeft een nieuwe ingang gekregen, ze hebben er dus voor gezorgd dat het nog wel even mee kan, maar zoals ik al zei zie ik het daar geen 10 jaar meer staan.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Het pad afsluiten zou een enorme doodlopende hoek creëren. Dat is gewoon in geen enkel opzicht handig.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    En inderdaad, Fantassima heeft een nieuwe ingang gekregen, ze hebben er dus voor gezorgd dat het nog wel even mee kan, maar zoals ik al zei zie ik het daar geen 10 jaar meer staan.
    Die nieuwe ingang stelt niet heel veel voor. Ik heb PHL duurdere constructies zien zetten om simpelweg een bouwput voor anderhalf/twee jaar aan het zicht te onttrekken. Ik zou me er niet blind op staren.

    Maar als we het hebben over het binnenkort slopen van het Temple complex dan is "binnenkort" natuurlijk heel subjectief. Het is te verwachten dat de Geister Rikscha eerder gesloopt wordt. Daarnaast moet nog ergens een vervanger voor Fantissima komen. Dus het zou me niet verbazen als we over het volgende tijdsschema spreken:

    2019/2020 - Sloop Geister Rikscha
    2020 - Opening Rookburgh
    2022/2023 - Sloop Silverado Theater
    2023 - Opening nieuwe geister rikscha.
    2024 - Opening Nieuw Theater dat dubbelt als Fantissima Theater
    2024 - 2025 Sloop Temple Complex.

    En daar kan nog makkelijk ergens een jaar uitstel/vertraging in komen. Daarnaast is PHL wispelturig. Het kan zomaar zijn dat er nog een project tussen komt dat we niet direct anticiperen. Denk aan de fruitwei achter Berlin, het Taron Wachtplein (of combinatie van die twee) of wellicht nog een aanpak van het Wuze Gedeelte (Ik zie ze achteraan de vijver nog wel volledig afgraven. De gebouwen in die hoek zijn eigendom van het park, dus als ze tot de weg kunnen graven komt een aardige ruimte vrij voor een indoor-attractie).. zo zijn er nog genoeg verrassingen die we kunnen krijgen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •