In het feestvuurwerk zat inderdaad een mix de TotNH muziek, maar zo zat er ook een mix in van de muziek van The Miracle of Lights uit het Festival der lichter dat al vele jaren niet meer bestaat. De Wellenflug bevat thema-elementen die geïnspireerd zijn op de Neptunus Fontein die vroeger min of meer op die plek stond. Zo geeft PHL wel eens vaker een soort Ode aan vervlogen tijden. De Cartoonversie van de muziek zie ik daarom zeker niet als reden om de attractie te behouden. Eerder het tegendeel. Desalniettemin denk ik dat Geister Rikscha (waar ik de laatste tijd ook een wachtrij heb gezien) of het Silverado Thater eerder weg gaan. Al is het maar om de drukte beter door het park te spreiden nadat Rookburgh veel volk zal trekken.

Wat betreft de schutting heeft dat inderdaad met Fantissima te maken. Vanaf de straatkant kun je al zien dat een gat in de muur rond het park gemaakt is waar ze straks mensen het Theater in kunnen laten. Zo voorkom je dat parkgasten per ongeluk fantissima binnen lopen, of dat fantissima gasten het park nog in gaan.