X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #17

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik reageer op beide bovenstaande posts.

    Ondergrondse Darkride in Mexico niet.. maar Darkride op niveau van Talocan en het omschreven plein een etage hoger dat aan sluit op de arcadegang van Berlin lijkt realistisch. Al zou dat wel een zwaar gemis in het show aanbod van het park zijn.

    Ondergronds plaatsen van de meandering van Taron lijkt inderdaad wel zo gepland te zijn voor de toekomst met iets er boven. Gezien dit pleintje perfect in het verlengde ligt van het weitje dat achter de Kaiserplatz ligt, denk ik wel dat er een goede kans is dat er een plan is om hier iets te realiseren dat over de straat heen loopt.

    De brug doortrekken over klugheim zie ik niet gebeuren. De aansluiting bij de Kaiserplatz is veel te belangrijk om een goede infrastructuur te hebben. De hoek zoals hierboven ingetekent leidt nergens naar toe en zou volstrekt geen nut hebben. Zelfs als je het pad zou doortrekken over de straat heen, krijg je een pad dat volledig langs de rand van het park loopt, zonder dat je aan de noord-oost kant de kans hebt daar een attractie aan te sluiten.. Wat dus betekent dat het plaatsverpilling is, aangezien enig project op die wei ook al op de kaiserplatz zou kunnen aan sluiten. Je ziet dit effect al bij het pad dat achter Colorado door loopt. In de huidige situatie is dat ook volstrekt weg gegooide ruimte. Niemand komt daar, behalve om naar de ingang van Colorado te gaan (die op een logischere plek had kunnen liggen). Ooit had er nog een attractie aan de zuidoost kant kunnen liggen, maar daar is nu de oprit naar het Hotel toe.

    Kopjesmolen in China.. Zie ik op grond van ruimtegebrek niet snel gebeuren, maar als infill is het zeker niet onmogelijk. PHL heeft al een mini-versie van de theekopjes boven in Wuze Town staan. Zeker niet elke attractie in het park moet uniek zijn. Kijk naar de kleine attracties in Wuze Town, Tikal, en alle outdoor-attracties in Berlin (of FLY na dan). Bij de zwiermolen hebben ze nog een redelijk uniek effect kunnen toevoegen dankzij het water, wellicht dat ze zoiets ook voor theekopjes kunnen verzinnen. Maar ik zie een theekopjes-molen niet als een hoofd-attractie in het park ontstaan en hoeft dus bijgevolg ook niet zo uniek te zijn.

    Dat fantasy een uithoek is, was overigens een opmerking van mij

    Als de doorgang tussen Rookburgh en Fantasy opent kan ik me voorstellen dat dit wat minder wordt. Maar vooralsnog is het zo dat je vanaf Berlin een relatief lang pad af moet lopen om in Fantasy te komen. Vervolgens moet je dan nog eens door een heel kinderland heen om bij de grote attracties te komen. Dat zijn twee dingen die het een uithoek maken. Daarnaast zijn er eigenlijk geen écht grote toppers meer aan die kant.

    In de toekomst zal Crazy Bats terug wat volk lokken en wordt de doorstroom zeker beter wanneer de doorgang naar Rookburgh open gaat. Maar dan nog denk ik dat het een beetje een uithoek blijft. Je hebt dan 2 kleine achtbanen (winja's) een grote nieuwe Topper en FLY in die hoek liggen. Versus Taron, Chiapas, Black Mamba, Talocan, Colorado en eventueel een nieuwe grote attractie in China aan de andere kant. Nog steeds een behoorlijk verschil.

    Het voordeel van een nieuw complex op de plek van de Temple zou wel kunnen zijn dat je geen ingang meer "achterom" hebt liggen en wellicht de doorgang rondom de vijver wat makkelijker vindbaar wordt. Voor bezoekersspreding zou het wellicht geen gek idee zijn om de hoofdingang in de buurt van de ingang van Wakobato te leggen. Het nadeel van een dergelijk complex is dat het kindergebied bovenin wuze town wellicht nog wat meer geïsoleerd wordt, tenzij het nieuwe complex volledig tegen Wuze Town aan wordt gebouwd (pad tussen de twee gebouwen verdwijnt dan dus) en de binnenkant van het complex een soort themawereld wordt waarvan het hoofd-pad aan sluit op de kinderzone. Zie afbeelding hieronder (Rood zijn paden, groen is nieuw gebouw)

    Eventueel zou je het kunnen combineren met een update van Wakobato en Würmling express, beiden liggen dan wat centraler dus wat aantrekkelijker maken kan zeker geen kwaad.

    In de afbeelding van de bijlage zou je dan aan de oostkant van het gebouw een grote nieuwe attractie hebben en aan de westkant passen toiletten, horeca en eventueel wat infills. Eventueel zou je zelfs - net als bij Wuze Town zelf - met twee verdiepingen kunnen werken, maar ik denk dat een nieuwe gebouw op deze plek al snel wat lager zal zijn dan het huidige gebouw/wuze-town gebouw om de buren wat tegemoet te komen.


    Edit; Het lijkt er overigens op dat de show JUMP ook voorgoed verleden tijd is. De borden zijn verwijderd bij het theater en de show is verwijderd van de website. Technische onderdelen die deel waren van JUMP zijn gespot in de Wintergarten show (en gezien het om systemen gaat die niet meer gemaakt worden zijn het dus geen nieuw gekochte lampen.. Het kan zijn dat PHL ze nog ergens in voorraad had liggen - wat vreemd en onlogisch zou zijn - maar meer waarschijnlijk is het dat deze systemen verplaatst zijn van Silverado naar Wintergarten).. Wellicht dat die hoek dus toch het volgende project wordt?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 14-06-21 om 12:28.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •