Maar nog steeds geen poorten in het station per zitrij. Dat vond ik al gevaarlijk ten tijde van TotNH, in het halfduister. Nu is het er even donker en hebben sommigen hun bril al op voor het instappen, wat natuurlijk niet mag. Extra 'blaf'-werk voor de operators.

Ik heb de indruk dat ze met opzet niemand aan de laatste 2 (niet-)poorten laten postvatten. Daar mogen dan passagiers komen zitten die zo net een rit met slecht werkende VR hebben gehad.

Voor aanvang van mijn 2e beurt zag ik door de bril onride fragmenten terwijl de trein dus nog stil stond. Hand omhoog, andere bril gekregen en OK. Indien dat mijn eerste rit had geweest, zou ik dat niet door hebben gehad. Zonder te willen spoilen: voor start zie je enkele bats niezen en andere fratsen uithalen in een statische ruimte.

Veel brillen, veel personeel, meer dan twee treinen en een prima niet-tevreden-instant-reride-beleid zijn hopelijk de standaard voor parken die ook VR op coasters overwegen of willen optimaliseren. Wishful thinking, I know.