X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Die vinden het ook niet leuk hoor. Andere parken zoals alton towers zijn er mee gestopt omdat de dag bezoekers het ook niks vonden. Toen het aangekondigd werd op social media platforms zag je ook dat 90/95% van de reacties negatief waren.

    Fans vragen al jaren om effecten in de temple. (...)

    Veel fans vinden het gewoon niet in het park passen ( waaronder ik ) Het thema past totaal niet in heel fantasy. (...)
    Van welke offici?le meting komt die 90/95% negatieve reacties? Bron?

    Je praat over ons, de fans, wij hebben sneller kritiek dan de modale bezoeker. VR slaat aan, naargelang het park zoals coasterfrenzy al aangaf. Als een ritje niet extra kost bovenop de entreeprijs, het verhaal leuk is en de capaciteit goed is, dan werkt het.

    Nog enkele jaren Temple, het lelijkste deel van het park, laten staan zoals die was op slechts enkele meters van het in aanbouw zijnde Rookburgh, wat het meest gedetailleerde en best gethematiseerde gebied moet worden... Nee, dat zou onacceptabel zijn. dus dit is een mooie en 'goedkope' overgangsoplossing.

    Het is toch logisch dat Phantasialand geen tientallen miljoenen er tegenaan gooit om een eigen thema en alles er rondom te ontwerpen, voor een blikken doos die toch binnen enkele jaren tegen de grond gaat.

    Ik bekijk het positief: die gekke vleermuizen zijn fantasie, dus ze passen in dat opzicht wel in Fantasy.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Je wilt juist dat het volk zich beter verspreid. Dus ook op dat vlak is sloop van de Geister Rikscha of Silverado Theatre en een splinternieuwe attractie op die plek een logische keuze. Daarnaast zal er nog steeds een vervanging voor het Fantissima Theater moeten kommen.
    Die keuze is inderdaad meer dan logisch. De Temple/Crazy Bats site is denk ik wel het meest complexe project dat Phantasialand te wachten staat (omwille van de buren, Fantissima, grondgebied, zoeken naar weer een unieke attractie). Dus dit helemaal uitwerken zal meer tijd vragen dan vorige projecten.

    Wat betreft het Silverado Theater lijkt het me logisch dat deze gelijk aangepakt wordt met de renovatie van Colorado Adventure.

    Ze staan zo dicht bij elkaar en zijn zelfs verbonden op een bepaald stuk, dan kan je niet Colorado Adventure laten rijden als het theater tegen de grond gaat. Dus pakken ze dit waarschijnlijk tegelijkertijd aan.

    Maar of het volgende project eerst Colorado Adventure en Silverado theater zijn of China Town en Geister Rikscha... That's the question.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Uiteraard ga ik Crazy Bats proberen als deze open is en ik weer in het park ben. Ik kan me voorstellen dat de attractie op zich best goed is. Mack heeft al ervaring met VR rides en is daar best goed in en PHL kennende willen ze het nog beter hebben dan wat "normaal" is voor de leverancier.
    Laat dit de voorbeeldige houding zijn die iedereen zou moeten hebben. Wacht tot je zelf een ritje gemaakt hebt. Phantasialand gaat altijd een stapje verder dus ik geef ze nog alle vertrouwen dat Crazy Bats een toppertje wordt onder de VR-coasters.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 21-05-19 om 10:58.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •