Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
Colorado is één van de populairste achtbanen van het park omdat het de spannendste familieachtbaan is. Waarom zou je een gebied aanpakken waar de gemiddelde bezoeker totaal geen problemen mee heeft. Ik denk dat dit gebied, behalve als er echt geen andere optie meer is, toch wel laag op het prioriteiten lijstje staat.
De baan zelf is zeker nog goed. Het gebied er omheen is niet echt op niveau van waar PHL wil zitten. Eerste deel van de rit is in een kale loods. 2e deel is in een donkere loods die al lang zo donker niet meer is.

Ik heb al vaak genoeg polls gezien over welke mijn-trein achtbaan je het leukste vind. Er komen basically steeds 2 dingen naar voren: Colorado adventure, of de versies van Disney. En de redenen zijn duidelijk. De mensen die Colorado noemen prefereren een betere achtbaan, de mensen die Disney noemen prefereren een betere theming. Dit toont wat mij betreft toch wel aan dat theming een heel belangrijk aspect van de beleving is. Colorado zou daar makkelijk nog veel in kunnen winnen.

Dankzij de gigantische achterwand die bij Chiapas is gezet, zijn de hallen van Colorado ook nog maar meer beperkt of zelfs helemaal niet meer nodig. Dan kun je best mooie dingen met de baan doen.