HT is nog altijd gesloten, en zelfs al verwijderd op het parkplan. Zou er toch meer aan de hand zijn?

Sowieso heeft PHL al een oplossing klaar voor dit gebouw/gebied. Al zijn er volgens mij externe factoren die de planning bepalen. Eerst moet er een plaats gevonden worden om Fantissima door te laten gaan, anders gaan ze volgens mij nooit aan het gebouw werken. Daarnaast vraag ik me af of de klachten ivm dit gebied (of de waarschijnlijke) wel van de buren komen. Zou het kunnen dat de natuurorganisaties waarmee het park in het verleden al last heeft gehad een serieuze moeilijkheid vormen? Want als je de Temple sloopt dan moet je iets nieuws bouwen, desnoods doet PHL het zoals Rookburgh of WuzeTown en dan hebben de buren geen last meer.

Maar door de bouw veranderd de grondwatertafel ook (logisch, met stevige funderingen etc.). En dat zou wel zeer nadelig kunnen zijn voor het meer. En dat meer is toch beschermd dacht ik (ze mogen er alleszins niet op bouwen). Dus vrees ik eigenlijk dat PHL maar heel moeilijk een bouwvergunning voor de sloop en heropbouw van dit gebied zal krijgen, omwille van de natuurliefhebbers. Nu, ik kan verkeerd zijn, dus als iemand er meer vanaf weet, laat het gerust weten.

Nu denk ik dat PHL HT wel gaat maken, maar dat het duurder is dan gedacht.