Hollywood Tour is puur gesloten vanwege een lekkage. Er was een probleem met een pomp en die heeft veel schade veroorzaakt. Het heeft dus niks met een eventuele renovatie te maken. Ik ben benieuwd wat ze nu gaan beslissen. Als het schade is van miljoenen zullen ze eventueel besluiten om de attractie niet meer te openen, en volledig af te breken. (Je kan de Hollywood Tour afbreken zonder dat de coaster er last van heeft) Dus de hele hal slopen hoeft niet.

Ze zouden er zelfs voor kunnen kiezen om de hele darkride te slopen en er iets nieuws te bouwen.

Ik denk niet dat het gebouw de eerst volgende project is. Temple of the Night Hawk heeft vorig jaar een renovatie gehad. Goedkoop. Maar het laat wel zien dat ze het gebouw nog een tijdje willen houden + Fantissima zit er nog in. Dat ze het nu willen versnellen door de darkride lijkt me onzin. Ze laten het dan eerder een paar jaar leeg dan dat ze het meteen slopen. In deze tijd is dat helemaal lastig omdat ze heel wat geld zijn verloren door het virus.

Maar het is afwachten wat er gaat gebeuren...