Vandaag eindelijk Crazy Bats mogen doen. Super amusant filmpje, nam me volledig mee in het verhaal en heeft zeker een herhaalwaarde. De kwaliteit van het beeld was zeker goed. Op dit moment lijkt het een toegevoegde waarde en de wachttijd bevestigt dat wel ergens.

Ookal had ik er geen last van toch een man zien neerliggen om te bekomen en een meisje dat misselijk was die ene keer dat ik er geweest ben. Ik ben er weliswaar niet helemaal uit hoe het scherpstellen precies werkt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook niet helemaal uit wijs geraakte bij de info borden. Desalniettemin was het bij mij perfect synchroon en scherp.

Past de attractie in het gebied? Ja, op papier hoort het bij Wuze maar wanneer wij met het gezin daar rond lopen voelt dat eerder als een op zich staande attractie samen met Hollywood Tour. Een hoger 'vreemde eend in de bijt' gehalte maar niet storend. Het is een beetje zoals Colorado Adventure. Op papier hoort dat bij Mexico maar het voelt ter plaatse echt wel als een western restant. Het is een andere discussie maar waarom die op termijn niet meetrekken met Afrika of China.