Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
Het is toch duidelijk dat TotNH en HT niet heel lang meer mee kunnen. Het park heeft thematisch een ongelofelijk hoog niveau tegenwoordig en die attracties horen daar duidelijk niet in thuis. Als China Town eerst wordt aangepakt, is dit ongetwijfeld als volgt aan de beurt. Dan spreken we inderdaad nog niet over de komende paar jaren, maar ik zie het daar geen 10j meer staan. Akkoord, er worden kleine vernieuwingen toegevoegd aan de attracties, maar ik denk dat dat eerder is omdat het niet anders kan. Volgens mij heeft HT nieuwe rollers gekregen omdat de oude niet meer konden en ze de attractie wel open willen houden. Om dezelfde reden zou het goed kunnen dat ze voor VR kiezen bij TotNH, de attractie ziet er niet uit, maar omdat ze het voorlopig nog niet gaan slopen kiezen ze voor een tijdelijke, goedkope oplossing zodat het toch iets meer presentabel zou zijn.

Overigens is TotNH echt niet zo enorm populair hoor ik herinner mij een zomerse nocturnedag enkele jaren geleden en het was belachelijk druk. De volledige wachtrij van zowat elke attractie stond vol: Chiapas, Black Mamba, Winja's... voor Taron heb ik toen 120 minuten(!) gewacht. TotNH was ongeveer 10 minuutjes, in het volle van de namiddag. Misschien had ik geluk, maar elk weekend 30-40 minuten, no way.
Het klopt inderdaad dat de temple voor vorig seizoen nooit zo goed bezocht werd. Maar vorig seizoen was het echt anders. Heb bijna ieder weekend de wachttijden gezien in een groep en het sprong elke keer boven de 20/30 minuten. In de vakanties zelfs 35/45 minuten. En dat is onwijs veel voor een attractie die 1800 personen per uur aankan. Nog een ding: VR is totaal niet goedkoop? De film laten maken/het gene wat je op moet doen kost veel geld. Dus kan me haast niet voorstellen dat dit een tijdelijke oplossing is. En zolang Fantissima in dat gebouw zit wordt het niet gesloopt. En Fantissima heeft net een nieuwe ingang gekregen dus die blijft daar nog wel een tijd.