X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten

    Ik geloof ook dat Phantasialand al eerder sloopgenomineerde nog aanpassingen gaf tot zelfs het seizoen voor de sloop toe. Dat men verbouwt, schildert of decoreert is - als ik me niet vergis - al meermaals geen garantie gebleken voor het behouden van enkele attracties.
    Klopt maar er draait nu nieuwe temple muziek (cartoon versie) in het fantasy gebied. Dat doe je niet als de attractie er nog maar 1/2 jaar staat toch?

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Klopt maar er draait nu nieuwe temple muziek (cartoon versie) in het fantasy gebied. Dat doe je niet als de attractie er nog maar 1/2 jaar staat toch?
    In normale parken doen ze dat inderdaad niet, maar PHL kan je op dat vlak niet echt als normaal bestempelen...

  3. #3

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Dat doe je niet als de attractie er nog maar 1/2 jaar staat toch?
    Als ze eerst wat zouden doen in de china-hoek, het silverado-theater en de groene muur van Klugheim/backstage van Berlijn dan zijn dat telkens projecten van tussen de 2 en 3 jaar en zouden we nog tussen de 6 en 9 jaar zoet zijn vooraleer men aan Temple en Hollywood begint.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •