Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
Als ze eerst het theater vernieuwen/ upgraden. kan er in hetzelfde gebouw nog plek gemaakt worden voor een achtbaan station. Op dat moment zou ik pas beginnen aan de sloop van Colorado Adventure.
Dat is zeker mogelijk. Dat dit gebied bij een make-over nog meer in elkaar verweeft zal worden staat vast. Het station in één groot gebouw samen met een nieuw theater is nog niet zo'n gek idee voor Phantasialand-normen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Het kan echter ook zijn dat ze eerst alleen Silverado doen en dan later Colorado aanpakken samen met een project waarbij de Zilvermijn-Hal gebruikt wordt. Zelfs een combinatie zie ik nog wel gebeuren: Het achterste deel van Colorado aanpakken tesamen met het Theater en het voorste gedeelte (station en eerste hal) aanpakken bij Zilvermijn project.
Dat zou best kunnen. Dit hangt natuurlijk af van de keuze die ze maken: baan behouden, identieke retrack of iets compleet nieuws. Ben benieuwd wat de keuze gaat zijn, maar vooral wanneer.

Als nu de moment nog niet aangebroken is, dan vraag ik me af wanneer het moment er wel is. Er is momenteel nog geen nieuwe show in het theater, wat wel opmerkelijk is.

Ruimte is kostbaar voor Phantasialand dus het theater moet wel eens wijken voor iets nieuw, daar ben ik van overtuigd. Silverado is te groot qua opzet en is gewoonweg slecht geplaatst, hier weet de familie Löffelhardt de ruimte wellicht veel beter te benutten.

We speculeerden reeds meermaals over een Fantissima theater op deze plek. Eventueel een 2-in-1 theater voor een parkshow overdag. De ligging mag dan wel perfect zijn voor de hotels, maar Fantissima trekt vaak andere bezoekers aan die niet in de hotels verblijven of het park bezoeken. Ik denk dat men die gasten het liefst bijna vlak voor de deur laat parkeren zoals nu het geval is. Die optie zou er op de plaats van het Silverado theater niet zijn.