Ik kies toch voor Baron. Ik hou gewoon enorm van de val die het type dive coaster biedt. Elke keer krijg ik nog kriebels in m'n buik, wat ik zelfs niet meer bij elke droptoren heb. De val zorgt dus voor een kickgevoel dat ik nu eenmaal op bijna geen andere attractie meer ervaar. Vooral front row is zooo goed. En ik hou er net van dat ze meestal voor een tunnel en met mist kiezen, lekker!!

Qua gevoel i.v.m. ritduur toch opmerken dat Fenix maar 1m45s duurt en Baron 2m10s. Dus zelfs zonder het kleine showtje na het vertrek voor de lifthill en stilhangen bovenaan, is de rit nog ongeveer even lang qua gevoel dan Fenix.

Que theming zijn beide coasters effectief gewaagd aan elkaar.

En ik hou ook niet zo van wing coasters, maar Fenix is effectief wel de beste (samen met Raptor) die ik al gedaan heb, gewoon omdat de beugels niet aanspannen tijdens de rit en je hier dus wel comfortabel zit en kan genieten, wat bij Flug de Daemonen en Swarm niet het geval was. Maar Fenix heeft voor mij niet echt een uniek element, zoals Baron dat met de drop wel heeft. Daarom gaat mijn stem toch naar Baron.