Offici?le POV video? Bizar, dit lijkt een eerste testvideo volgens mij. Er staan medewerkers onderaan bij de MCBR (met hun oranje hesjes), er is geen muziek, er is nog geen beplanting die in het groen staat, de lichten staan aan in de tunnel, de camera hangt te schudden tot en met, etc.

Sowieso zijn de inversies op een dive coaster vrij traag, toch bij alle banen van dit type die ik al gedaan heb. Ik vermoed dat dit komt door de treinen, waardoor er heel veel stress op de baan komt mochten deze te snel door de baan gaan. Dat is dan waarschijnlijk wel weer op te lossen door een supportconstructie zoals bij K?rnan, maar ik zie B&M dit niet doen. Zeker bij Zero-g roll's lijkt het me logisch dat dit traag gaat, anders worden de personen op de buitenste zitjes onaangenaam gecentrifugeerd en die in het midden 'normaal' ge?nverteerd.

Wat ik wel zou tof vinden is dat de tunnel ook waterwanden/watervallen heeft, al lijkt me dat niet direct iets voor dit park...

Hopelijk komen ze nog eens met een echte offici?le POV waarbij alles wel in orde is. Want dit nodigt niet echt uit vind ik.