Hallo,

Ik had om de "oude" Python eens te kunnen doen een bezoek aan de Efteling gepland op maandag 4 september. Dat lag al een tijdje vast. Nu is die vervanging echter weer uitgesteld maar ik dacht toch maar te gaan aangezien ik er nog nooit geweest ben en het moet er toch eens van komen hé. Ik heb al eens een gepland bezoek laten vallen in 2015, niet nog eens

Ik koos expres voor september om grote drukte te vermijden, maar nu las ik dat Joris en de Draak dicht is in die week. Die had ik toch graag ook gedaan. De twee weken daarna is dan weer Fata Morgana dicht... Een mogelijkheid zou zijn dat ik zondag ga in plaats van maandag, maar de website geeft die dag aan als druk. De openingstijden zijn wel hetzelfde. Iemand ervaring mee met hoe druk het is op de eerste zondag van september?

Op de wegen zal het sowieso wel kalmer zijn dan op een maandagochtend en zoals jullie zien aan mijn locatie moet ik wel een stukje rijden om er te geraken, maar ik zou ook wel graag alle grote attracties in het park kunnen doen.

Wat zouden jullie aanraden, zondag of maandag?