er wordt maar met één trein gereden hé, anders schuift de rij te snel .
Ik hoop op één trein met spinners en één trein met vaste seats, kwestie van een breder publiek aan te kunnen spreken.
er wordt maar met één trein gereden hé, anders schuift de rij te snel .
Ik hoop op één trein met spinners en één trein met vaste seats, kwestie van een breder publiek aan te kunnen spreken.
Deze zomer eens meegemaakt dat de Rox Flyer dicht was omdat er 'te veel' wind was. Toen wij er passeerden mocht hij terug open. Ik heb dan tijdens het testdraaien eens op de operator zijn scherm gekeken en de windsnelheid boven bedroeg toen gemiddeld 10-15 km/u. Een uur later was hij weer gesloten omdat er opnieuw 'te veel wind was'. Als dat al te veel wind is ...
Ik vrees ook dat de operations hetzelde gaan zijn zoals vaak bij Anubis: onnodig lang wachten tot de vorige trein terug het station binnen rijdt.
Plopsa heeft vandaag tijdens de Plopsa Fanday een eerste onride gelost van de nieuwe coaster..
Stoom-Johnny-Rotten-thema, lees ik op OOO. Ik noem het liever Jules Verne.
Niet bijster origineel en vooral: Europese parken die wel al met dit thema werken of ermee gaan werken, vertonen minder een allegaartje-potpourri qua themazones: Slagharen (o.a. de Enterprise), EP (het Franse deel), DL Parijs (omheen Space Mountain), heel Jardin d'Ac., delen van Tivoli Kop. en binnenkort PHL (Rookburgh). In PDP vrees ik in het beste geval voor een prachtige tang op een varken.
Maar wat de coaster zelf betreft: laat maar komen, die leipe shit!
Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 22-12-19 om 22:40.
Wat zou de minimum lengte zijn bij dit soort coasters?
In het eerste artikel van HLN staat wel degelijk 1,30m.
https://www.hln.be/in-de-buurt/de-pa...land~a695842b/
In het laatste artikel wordt er dan weer gewag gemaakt van 1,40m.
https://www.hln.be/in-de-buurt/de-pa...tel~a6c3c3371/
Laatst gewijzigd door dusk; 23-12-19 om 22:48.
Hahahaha da's helemaal waar. Wat mij betreft is zelfs het thematisch sausje op zich nog niet helemaal samenhangend. Ik ben benieuwd hoe hard het gaat vloeken met plop en piraat. De dino's vind ik uiteindelijk best nog oké aansluiten op de draak. Heidiland is een ander paar mouwen, maar bon: soms pakt het dus niet helemaal slecht uit.
Steve zei zaterdag dat ze enkel het station gaan themen, en de rest neutraal zullen houden. Indien er dan een tweetal jaren later een IP is die past bij dit thema, dan kunnen ze hier nog iets aan koppelen. Hij sprak van iets als Ghost Rockers of Nachtwacht.
Kunnen ze het niet themen naar “Theme Traveler”? Hebben ze meteen ook een record: achtbaan die de meeste themazones in 1 park kruist (3628 ofzo?).
De “werktitel” Time Traveler deed me opnieuw zo hard tandbijten dat er een stuk van mijn tand afbrak, en ook brak ik een teen door het tenenkrommen. Achja, Plopsa en originaliteit ...
Ik ben wel benieuwd naar de baan op zich en welke invloed het zal hebben op de bezoekersstroom. Wordt wel een leuk duel tussen Plopsa en Walibi in 2021, Bobbejaanland en Bellewaerde mogen hun hart alvast vasthouden ...
Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.
Zie ik daar funderingen?
Misschien was het een retorische vraag
Zie ik daar zwanen?
Inderdaad siroccofreakske. Ik moest iets bij de foto zetten en kon even niets anders verzinnen
De foto zelf heb ik trouwens van de Twitter. Maar die komt natuurlijk niet van hen, vandaar dat ik er geen bron had bijgezet. Als jij weet vanwaar ze hem hebben: be my guest!
Laatst gewijzigd door Rein; 15-05-20 om 07:57.
https://www.facebook.com/themeparkmagic1/
En ik heb deze printscreen gemaakt van de pano reportage op één, van afgelopen woensdagavond...
Bouwfoto's 28/05:
Dit en veel meer: https://www.facebook.com/themeparkmagic1/
Wat een kaalslag! Ik had gedacht dat ze veel meer van de groenrand die ze nog hadden zouden bewaren.
Kan toch gewoon opnieuw aangeolant worden eens de attractie er staat