X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 423

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyingtiger Bekijk Berichten
    Binnenin de hal gaan ze effectief geen echte bomen zetten denk ik, maar in het buitendeel en dan vooral de Tovertuin tot aan Booster Bike hebben ze bomen geplant afkomstig uit eerst de ontwikkeling van de Magische Vallei (tussen Booster Bike en de flume o.a.) en nu de ontwikkeling van Avalon (begin dit jaar aan de Tovertuin vooral).
    Dat er geen echte bomen staan vind ik zelf ook nogal logisch. Maar er mocht gerust wat meer beplanting staan, desnoods in bakken. Maar ook de kunstmatige bomen geven volstrekt geen gevoel van een bos. Dat mocht allemaal wat dichter. Werken met camouflagenetten tegen het plafond kan daar al veel in doen, maar eigenlijk is het plafond dan nog wat hoog. De lange touwbrug zou tussen de kronen van de bomen door moeten zijn. Dat mogen gerust plastic bomen zijn, of struiken in een bak die zich voor doen als boom.

  2. #2

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dat er geen echte bomen staan vind ik zelf ook nogal logisch. Maar er mocht gerust wat meer beplanting staan, desnoods in bakken. Maar ook de kunstmatige bomen geven volstrekt geen gevoel van een bos. Dat mocht allemaal wat dichter. Werken met camouflagenetten tegen het plafond kan daar al veel in doen, maar eigenlijk is het plafond dan nog wat hoog. De lange touwbrug zou tussen de kronen van de bomen door moeten zijn. Dat mogen gerust plastic bomen zijn, of struiken in een bak die zich voor doen als boom.
    Waarom niet even zot denken en geen soortgelijke Tree of Life of Robinson Crusoë boom plaatsen zoals uit de Disneyparken. Die bomen zijn ook 'fake', maar zien er toch best echt uit. Zoiets kan men volgens mij perfect doen met de binnenhal.

  3. #3

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Waarom niet even zot denken en geen soortgelijke Tree of Life of Robinson Crusoë boom plaatsen zoals uit de Disneyparken. Die bomen zijn ook 'fake', maar zien er toch best echt uit. Zoiets kan men volgens mij perfect doen met de binnenhal.
    Budget Disney vs budget Toverland?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •