X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 41

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Mirabilandia] 2019: Ducati themagebied met motocoaster

    Ik zou het jammer vinden mocht die Splash Battle verdwijnen. Voor mij was dit toch één van de beter splash battles. Op doelen schieten om droog te blijven, of elkaar nat spuiten om lekker af te koelen in de hitte. Precies zoals het moet zijn. (normaal moet je op doelen schieten om nat te worden).

  2. #2

    Re: [Mirabilandia] 2019: Ducati themagebied met motocoaster

    Als het inderdaad die Maurer wordt, ben ik al veel minder enthousiast over het project. Ik zou het op zich wel eens willen proberen, maar het lijkt mij met die capaciteit toch eerder iets voor kleinere parken met minder bezoekers;

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik zou het jammer vinden mocht die Splash Battle verdwijnen. Voor mij was dit toch één van de beter splash battles. Op doelen schieten om droog te blijven, of elkaar nat spuiten om lekker af te koelen in de hitte. Precies zoals het moet zijn. (normaal moet je op doelen schieten om nat te worden).
    Ik ga juist in een splash battle met de intentie om nat te worden. Ik vind het logisch dat je door de doelen te raken beloond word met wat verfrissing. Anders is de motivatie om de doelen te raken toch weg op een warme dag?

  3. #3

    Re: [Mirabilandia] 2019: Ducati themagebied met motocoaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Ik ga juist in een splash battle met de intentie om nat te worden. Ik vind het logisch dat je door de doelen te raken beloond word met wat verfrissing. Anders is de motivatie om de doelen te raken toch weg op een warme dag?
    Juist op minder hete dagen, of als je simpelweg niet doornat wilt worden, geeft dat een mooi spel-element. Daarnaast zorgt dat ervoor dat de attractie ook met slechter weer toegankelijk blijft (je hebt immers zelf redelijk in de hand of je nat of droog uit de attractie komt. En als je wel nat wilt worden kun je je focussen op de daadwerkelijke battle. Juist door het schieten op doelen blijft van die battle vaak weinig over. Natuurlijk, je krijgt af-en-toe een kleine splash van een andere boot of van de zijkant, maar als je vol op elkaar in gaat geeft dat toch een heel andere ervaring.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •