Pagina 1 van 27 1 2 3 4 5 11 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 536

Onderwerp: Pretparken op TV

1. Lightbulb Pretparken op TV

-
    Laatst aangepast door Boa270 : 17-05-2007 om 14:23

2. Standaard

Hier in Nederland is op TMF elke dag wel ThrillTV,een Datingshow (Net zoiets als Dismissed op MTV)..en dat is dan in SFH,zitten ze in alle coasters daar..
    Het gaat meer om de date dan om het park,maar er zijn toch wel veel beelden van de coasters te zien..

Ik weet niet precies hoe laat dat komt,maar het is altijd tijdens de SMS-Photochat

3. Standaard

Citaat Origineel gepost door GOLIATH!!!!!!
    Hier in Nederland is op TMF elke dag wel ThrillTV,een Datingshow (Net zoiets als Dismissed op MTV)..en dat is dan in SFH,zitten ze in alle coasters daar..
    Het gaat meer om de date dan om het park,maar er zijn toch wel veel beelden van de coasters te zien..

Ik weet niet precies hoe laat dat komt,maar het is altijd tijdens de SMS-Photochat
    of het op meerdere tijdstippen is weet ik niet maar 's ochtends om 10.00 is het. het duurt ong. 10-15min. het gaat hier wel om tmf uit nederland, of Belgie dat ook uitzendt weet ik niet.

4. Standaard

ook op TMF (nederland) het programma Summerbase, vanochtend waren er beelden van Port Aventura met Dragon Kahn en andere attracties. dit programma is 's ochtends en denk alleen op de nederlandse TMF. en op dinsdag 31 augustus om 22.00 komt Ultimate trill rides op Discovery channel (ook nederland). deze uitzending zal iedereen wel al gezien hebben maar toch even vermelden

5. Standaard

ik zit hier al even:
    op cnn heb ik een maand of 2 geleden een reportage gezien vna UPA in hun wekelijkse amusment park reportage.
    weet iemand hoelaat ze dit uitzenden?want ik vond het een echt knappe reportage!

6. Standaard

Op Discovery is momenteel weer de Reportage over "extreme rides" bezig.
    Leuk die onride-beelden van TTD

7. Standaard

Vanavond om 19.30 en nog eens herhaling om 23.00 op JIMtv: De Kevin Keyart Show. Kevin zit in de Efteling met vele BV's! Is er net ook op geweest en waren wel leuke beelden van de Pegasus (met onride ) en ook van het park waren enkele leuke beelden te zien!
    Plopperdeplop!

8. Standaard

sabine hagedore zit voor Vlaanderen Vakantieland nu in SFB ivm halloween horror fest!! Vlaanderen Vakantieland is op TV1
    Plopperdeplop!

9. Standaard

Juist op TMF het nieuwste liedje van Jojo zien passeren en die clip is volledig in SFMM opgenomen. Voor mensen die dus een beeld willen krijgen van het Xtreme Park zap gewoon naar de muziek zenders en wacht tot ze het liedje spelen.
    Many people will walk in and out of your life; only true friends will leave footprints in your heart.

10. Standaard Dolfinarium Brugge - 6/12 - RTBF1

Wil je meer weten over Boudewijnpark/Dolfinarium Brugge, dan moet je op 6 december eens zappen naar RTBf op la1 voor een hele documentaire.
    www.zoo.be voor beestige info en nog veel meer.
    Pretparkervaring: Coastercounter: 288 (263 Steel, 25 Wooden) Parkcounter: 76

11. Standaard

Nu KETNET op zetten; Boy Meets World vanuit Disney World
    Plopperdeplop!

12. Standaard

BBC World's travel news programme focuses on the theme park industry, coming from Knotts Berry Farm in California, the oldest such attraction in the US. Parks invest millions of dollars in roller coasters and other star rides, so how do they stay profitable? There's an explanation of how their death-defying rides are designed and, looking to the future, a preview of an US$8bn tourism centre in the desert in Dubai, which will house several amusement and theme parks.

Uitzendingen (onze tijd):
    27/11: 5.30u (reeds voorbij dus)
    28/11: 2.30u
    29/11: 21.30u
    30/11: 14.30u
    1/12: 17.30u
    2/12: 2.30u

13. Standaard

Citaat Origineel gepost door the rollercoaster
    Hazo,da's binnen een goe uurke!Zien dak het ni vergeet!

14. Standaard

en vanavond om 22.00 op discovery (waarschijnlijk de nederlandse) is het weer tijd voor ''the ultimate rides''
    nog maar eens melden mochten er mensen zijn dit nog niet gezien te hebben

15. Standaard

en vanavond om 22.00 op discovery (waarschijnlijk de nederlandse) is het weer tijd voor ''the ultimate rides''
    nog maar eens melden mochten er mensen zijn dit nog niet gezien te hebben
    Is dat mogelijk?
    Voor wie het mist, d'r zal vast morgevroeg wel een herhaling komen
    Voor wie het kan zien: zeker doen

16. Standaard

Citaat Origineel gepost door the screamer
    Juist op TMF het nieuwste liedje van Jojo zien passeren en die clip is volledig in SFMM opgenomen. Voor mensen die dus een beeld willen krijgen van het Xtreme Park zap gewoon naar de muziek zenders en wacht tot ze het liedje spelen.
    deze clip is nu ook hier te bekijken: http://www.streaming-clips.com/play.php?id=2630

17. Standaard

Gisteren op wittekerken waren ze zogezegt in SFB geweest.
    Alleen spijtig dat het zo druk was,anders waren ze nog een keer in de tornado geweest.

Ik moet zeggen Proficiat VTM,je blijf altijd zo up to date!
    Wij rijden niet snel, jullie rijden traag...

18. Standaard

BBC World's travel news programme focuses on the theme park industry, coming from Knotts Berry Farm in California, the oldest such attraction in the US. Parks invest millions of dollars in roller coasters and other star rides, so how do they stay profitable? There's an explanation of how their death-defying rides are designed and, looking to the future, a preview of an US$8bn tourism centre in the desert in Dubai, which will house several amusement and theme parks.

Uitzendingen (onze tijd):
    27/11: 5.30u (reeds voorbij dus)
    28/11: 2.30u
    30/11: 14.30u
    1/12: 17.30u
    2/12: 2.30u
    Toeme, ben te laat. Moest voor mijn speaking exam van Engels naar een programma kijken op BBC en daar dan een verslag van maken. Zouden ze het nog eens tonen?

19. W00t

Citaat Origineel gepost door michael3570
    Alleen spijtig dat het zo druk was,anders waren ze nog een keer in de tornado geweest.

haha

Kieldrecht (Beveren-Waas) - Oost-Vlaanderen

Standaard

Citaat Origineel gepost door michael3570

Wou ik ook net gaan posten! De Tornado staat wel te verwoekeren maja, ze zijn er dus wél ingeweest vorige week, hé...

Maar als ik zo de foto's zag (2 seconden ofzo), leek het wel of het foto's waren van de Cobra (aan de kleuren te zien)...
    ... MaiKeg...

Bookmarks

Posting Regels