Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Ceder Fair breidt All Season Fast Lane Plus systeem uit

1. Standaard Ceder Fair breidt All Season Fast Lane Plus systeem uit

Sinds vorig jaar zijn er in de Amerikaanse parken 'voorsteeksystemen' voor een volledig seizoen. Six Flags testte het uit bij Six Flags Magic Mountain en al snel volgde Ceder Fair met hun All Season Fast Lane Plus voor Dorney Park en Valley Fair.

Dit jaar gaat Ceder Fair verder en komt het systeem naar meerdere parken:
    - California's Great America: 89 dollar (uitverkocht)
    - Carowinds: 125 dollar (uitverkocht)
    - Dorney Park: 99 dollar
    - Kings Dominion: 115 dollar (uitverkocht)
    - Michigan's Adventure: 95 dollar
    - Valleyfair: 89 dollar

Nog enkele parken krijgen het niet:
    - Canada's Wonderland
    - Ceder Point
    - Kings Island
    - Knott's Berry Farm

Opvallend zijn de vrij lage prijzen. Dat tegenover een Six Flags Magic Mountain dat 499 dollar vraagt voor een volledig jaar.

Zie je het concept ook naar Europa komen?

2. Standaard Re: Ceder Fair breidt All Season Fast Lane Plus systeem uit

Laat het uit... Fastpassen ruïneren een heel deel van de pret voor velen. Niet dat ik er zelf nooit een neem, maar de ik doe het toch altijd liever niet.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

3. Standaard Re: Ceder Fair breidt All Season Fast Lane Plus systeem uit

Geen fan, maar toch zie ik een park als Thorpe dit wel invoeren.

Liever zie ik het systeem van een eet-abbonnement naar europa komen. 1x betalen: hele seizoen de optie om te eten in het park.
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

4. Standaard Re: Ceder Fair breidt All Season Fast Lane Plus systeem uit

Dit lijkt meer en meer op sociale klassen opsplitsen. Het is niet omdat je meer geld hebt, dat je meer recht hebt op een plezierig dagje in een pretpark... Geef mij maar het EP systeem, nergens fastpasses of dergelijke en 100% inzetten op capaciteit. Dat is gewoonweg het eerlijkst!
    Theme Park World - #7 Highest rated theme park blog in eastern Turkmenistan
    Phadd-F's coaster counter: 423 coasters [359 staal - 64 hout] in 99 parken

5. Standaard Re: Ceder Fair breidt All Season Fast Lane Plus systeem uit

Mm, ook geen fan van hier! Aanschuiven en wachten hoort er ergens bij, en als je dan met een leuke wachtrij werkt en vlotte operations, is het des te meer deel van de ervaring! Zoals Phadd-F hier aangeeft, doe maar zoals in EP!

Het systeem van Disneyland kan ik ook smaken, omdat het voor iedereen gelijk is: je hebt een fast pass waarvoor je niet betaalt, en die je ook beperkt kan gebruiken.

Zelf maak ik er anders ook geen gebruik van - m.u.v. de RIP Pass in WB geweest tijdens Halloween. En eerlijk, voor attracties hebben we die 1 keer gebruikt (i.p.v. 5 keer) omdat het hier toch vlot vooruit ging. We hebben de RIP Pass vooral gekocht omdat we alle spookhuizen wensten te doen, wat zo ook gelukt is. Hadden we voor elk spookhuis een ticket moeten kopen en dan overal aanschuiven, waren we hier niet in geslaagd.

De RIP Pass zou ik dus opnieuw kopen, maar een pass voor een heel seizoen absoluut niet. Daarbij, als je alle attracties gedaan hebt zonder wachten, en dit meermaals per jaar, dan steekt het toch meer dan tegen?
    Live faster. Live harder. Live stronger.

6. Standaard Re: Ceder Fair breidt All Season Fast Lane Plus systeem uit

Citaat Origineel gepost door simon Bekijk post
    Het systeem van Disneyland kan ik ook smaken, omdat het voor iedereen gelijk is: je hebt een fast pass waarvoor je niet betaalt, en die je ook beperkt kan gebruiken.
    Dat systeem is nogthans zo zinloos als iets.

Gewone rij BTM: 1,5 uur wachten. Fastpass rij: Nog steeds een half uur wachten. Capaciteit: 50/50 verdeeld. Gemiddeld een uur wachten. Schaf de fastpass af en iedereen wacht gewoon standaard een uur. (capaciteit kan dan 100% gebruikt worden). Het enige wat Disney doet is een deel van de wachtrij verplaatsen, waardoor de andere rij langer wordt.

Het enige voordeel dat dit systeem heeft is voor Disney zelf om geld uit de zakken van bezoekers te kloppen. Je hebt immers een fastpass voor over een half uur, maar kunt eigenlijk niet echt nog een attractie doen in die tijd, dus wat doe je: Geld uitgeven in winkels of snackbars.

Nee, laat ze het maar gewoon in zijn geheel afschaffen.

De RIP Pass zou ik dus opnieuw kopen, maar een pass voor een heel seizoen absoluut niet. Daarbij, als je alle attracties gedaan hebt zonder wachten, en dit meermaals per jaar, dan steekt het toch meer dan tegen?
    Daar heb je een goed punt. Moet op een gegeven moment saai worden, tenzij je er puur op uit bent om je fastpass in andermans gezichten te kunnen wrijven.
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

Bookmarks

Posting Regels