Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Binnenkort een Star Wars hotel in Walt Disney World?

1. Standaard Binnenkort een Star Wars hotel in Walt Disney World?

Disney heeft onlangs via een firma enquêtes gelanceerd met vragen omtrent een mogelijk Star Wars hotel. Echter niet alleen een verblijfplaats maar echt een 'immersive experience'. Zo zou je plaatsnemen in een echt ruimteschip. Het pakket dat voorgesteld wordt omvat 2 dagen all-in met heel wat entertainment, Star Wars gerelateerde activiteiten, exclusieve toegang tot het nieuwe Star Wars themadeel dat opent in de Hollywood Studios in 2019, robot butler droids...
    Het is toch maar een enquête? True, behalve dat er ook concept arts bijgevoegd waren. Met andere woorden, Disney denkt er meer dan alleen over na om dit werkelijk uit te voeren. Indien er vraag is, kunnen we dus wellicht zo'n hotel verwachten. Natuurlijk heeft dat ook zijn prijskaartje: 900 à 1000 dollar per persoon.

Wie gaat reserveren eens het zover is?

Bron: http://wdwnt.com/blog/2017/04/breaki...ywood-studios/

2. Standaard Re: Binnenkort een Star Wars hotel in Walt Disney World?

Best cool, maar zelf ben ik geen Star Wars fan en dan vind ik 900 à 1000 dollar toch wel extreem duur! En ik vermoed dat zelfs Star Wars fans hier zullen kiezen voor een budgetvriendelijkere oplossing. Enkel de echte die hards zullen dit willen betalen. Maar of dit voldoende zal zijn om dit hotel rendabel te laten draaien?
    Live faster. Live harder. Live stronger.

Bookmarks

Posting Regels