Pagina 2 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 21 tot 40 van 91

Onderwerp: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

1. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

PP.be maakte een mooi artikel met nieuwe foto's van de afbraak van het reuzenrad.

Foto's: © Pretparken.be

Meer foto's foto's in het artikel: http://www.pretparken.be/NL/article/1715/
    Laatst aangepast door yelle8 : 10-01-2017 om 10:09 Reden: link gefixt
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

2. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Blijf het toch zonde vinden. Een park zonder reuzenrad is altijd een gemis in de skyline en in het uitzicht van het park. Hopelijk krijgen we iets moois in de plek?

PS. de onderste link werkt niet. // bovenste wel zie ik net.
    Je vois la vie en des biscuits.

3. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Voor wie interesse heeft:

Sinds pretpark Walibi met de nieuwe attractie Pulsar op de proppen kwam, trekt het park steeds meer bezoekers. Daarom is het park op zoek naar maar liefst zeshonderd nieuwe werknemers. De voorwaarde: goed Nederlands kunnen en enthousiast zijn. Kandidaten kunnen kiezen tussen meer dan dertig boeiende jobs.

Wie geïnteresseerd is kan zich kandidaat stellen via de website. Daarna worden sollicitanten uitgenodigd voor een halve dag workshops, waar aan de hand van een aantal ludieke ateliers de talenten van alle kandidaten worden achterhaald. Er wordt ook onderzocht of ze klaar zijn om de bezoekers een onvergetelijke dag te bezorgen.

Walibi zoekt tijdelijke medewerkers voor maar liefst dertig verschillende functies: van attractieverantwoordelijke tot badmeester in Aqualibi en ook medewerkers bij onder andere het onthaal, de parking en in de verkoop. Naast goed humeur en vriendelijkheid is kennis van het Nederlands en het Frans noodzakelijk.

Wie geïnteresseerd is kan tot 5 februari solliciteren op de website van Walibi.
    Bron: VTM Nieuws
    | Heb jij je abonnement voor 2017 al? -> Brakesection Magazine by Pretparken.be - Nederlandstalig tijdschrift voor pretparkliefhebbers |

4. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

RTL Info heeft vandaag een drone over het park laten vliegen:

Ze werken in elk geval goed door!

Wie het Frans wat meester is en/of bewegende beelden wil zien kan terecht op de site van RTL Info.
    | Heb jij je abonnement voor 2017 al? -> Brakesection Magazine by Pretparken.be - Nederlandstalig tijdschrift voor pretparkliefhebbers |

5. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

En toen was het leeg.
    Staffmember Pretparken.be
    Volg ons op Facebook, Twitter, Instagram en Youtube - Ga supergoedkoop op uitstap dankzij de pretparkdeals op Pretparken.be!

6. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Dat gaat daar toch een beetje leeg aanvoelen wanneer de oude dame volledig gedemonteerd is...

In de mini-reportage vertelt een communicatieverantwoordelijke ons dat het rad nog wel geliefd was, maar dat de bezoekers als favoriete attractie toch eerder zaken aangaven die meer adrenaline losmaken zoals 'pulsar', 'weerwolf' en 'vampire'. Goed opgemerkt schat, misschien moet je dat publiek dan verder in de watten leggen eerder dan bakken geld te investeren in IP die uiteindelijk toch niet de verhoopte eindeloze geldstromen oplevert.
    '''''''

7. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Een B&M of Intamin moeten we op die plaats niet verwachten, dus de nieuwigheid zal niet bijzonder groot zijn op die plaats.

8. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Citaat Origineel gepost door zilli Bekijk post
    Een B&M of Intamin moeten we op die plaats niet verwachten, dus de nieuwigheid zal niet bijzonder groot zijn op die plaats.
    Ik denk dat we sowieso geen achtbaan meer moeten verwachten, ze hebben er al een hele reeks en de laatste twee 'nieuwigheden' (haakjes voor Psyké ) waren al achtbanen.
    Volg ons op Facebook, Twitter, Instagram en Youtube - Ga supergoedkoop op uitstap dankzij de pretparkdeals op Pretparken.be!

9. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Ik gok (nog steeds) op een skyfly. Ik zie ze dat echt nog neerzetten in WB. (Op welke plek precies, geen idee. )
    Je vois la vie en des biscuits.

10. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Ik gok (nog steeds) op een skyfly. Ik zie ze dat echt nog neerzetten in WB. (Op welke plek precies, geen idee. )
    Misschien tijdens de Halloweenperiode? ...want die wachttijden worden horror

11. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Ik verwacht ook een skyfly, welke de nodige thrill biedt voor de durvers en toch ook familiaal is voor de hele familie. En in België is het (voorlopig) nog uniek.
    Live faster. Live harder. Live stronger.

12. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Duinrell heeft toch het alleenrecht op de Skyfly in de Benelux? Of is dat volgend jaar al afgelopen dan?

En heeft zo'n attractie niet ook veel te weinig capaciteit voor een park als Walibi?

13. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Citaat Origineel gepost door vbgenechten Bekijk post
    Duinrell heeft toch het alleenrecht op de Skyfly in de Benelux? Of is dat volgend jaar al afgelopen dan?

En heeft zo'n attractie niet ook veel te weinig capaciteit voor een park als Walibi?
    Dat is het eerste dat ik ervan hoor. Wel heeft WH het alleenrecht op hun Mack coasterker als ik me niet vergis.
    Coastercount: 131

14. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Het zou me ook verwonderen dat ze een alleenrecht kunnen krijgen op dergelijke attractie, zeker gezien de vele die er openen in bvb. Duitsland.

De capaciteit is misschien niet de grootste, maar echt weinig zou ik deze toch ook niet noemen.
    Live faster. Live harder. Live stronger.

15. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Citaat Origineel gepost door simon Bekijk post
    Het zou me ook verwonderen dat ze een alleenrecht kunnen krijgen op dergelijke attractie, zeker gezien de vele die er openen in bvb. Duitsland.

De capaciteit is misschien niet de grootste, maar echt weinig zou ik deze toch ook niet noemen.
    Dat kan zeker, als je genoeg betaald. Duinrell heeft ook een goede band met Gerstlauer.

De capaciteit ligt echt wel heel laag hoor. Voor een groter park is 12 personen om de paar minuten echt niets.

16. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Citaat Origineel gepost door smartieke Bekijk post
    Dat is het eerste dat ik ervan hoor. Wel heeft WH het alleenrecht op hun Mack coasterker als ik me niet vergis.
    De aanhaling van het alleenrecht van Duinrell werd ooit vermeld ergens in de commentaren van een artikel op Loopings.
    Persoonlijk geloof ik er geen bal van, er is ook niks over te vinden en mocht Duinrell dit alleenrecht verworven hebben zouden ze daar toch wel over gecommuniceerd hebben denk ik. Da's pure reclame voor je park..

Gerstlauer zelf zie ik het ook niet echt doen, deze attractie is enorm populair en er is veel vraag naar. Het lijkt me dan ook niet echt winstgevend als je een park het alleenrecht verkoopt, zij het dan maar in de Benelux. Er vallen meer centjes te halen bij het effectief verkopen en plaatsen van attracties denk ik toch.

Ik zie die ook wel nog staan in Walibi, zou een mooie aanvulling zijn. ( Misschien ook PDP aangezien zij er al eentje hebben staan in Holiday Park ? )

17. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Citaat Origineel gepost door dusk Bekijk post
    De aanhaling van het alleenrecht van Duinrell werd ooit vermeld ergens in de commentaren van een artikel op Loopings.
    Persoonlijk geloof ik er geen bal van, er is ook niks over te vinden en mocht Duinrell dit alleenrecht verworven hebben zouden ze daar toch wel over gecommuniceerd hebben denk ik. Da's pure reclame voor je park..
    Waarom zou een park reclame maken met het feit dat ze het 'alleenrecht' hebben op een attractie? Dat heb ik nog geen enkel park zien doen. 'Uniek in de benelux' daarentegen is wel een heel mooie slagzin.

18. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Het lijkt me meer een plopsa-move om zoiets te zetten. Walibi kiest toch meestal voor capaciteit. Ik verwacht wel een thrillride binnen een redelijke termijn, maar wat mij betreft mag de walibi-skyfly een halloweenmop blijven. Tenzij ze het type kunnen boosten naar een capaciteit van minstens 500-600 p/uur.
    '''''''

19. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Waarom zou een park reclame maken met het feit dat ze het 'alleenrecht' hebben op een attractie? Dat heb ik nog geen enkel park zien doen. 'Uniek in de benelux' daarentegen is wel een heel mooie slagzin.
    Uit het één volgt een beetje het andere, niet?
    Uiteraard ga je niet rechtstreeks reclame maken onder het motto 'Wij hebben het alleenrecht', zo zag ik het ook niet en het zou wat hautain overkomen ook. Maar als je zo'n recht verwerft loop je daar , al dan niet bewust, volgens mij wel eens mee te koop op persconferenties of laat je het wel eens met wat trots vallen bij een interview of zo. Het is tenslotte wel een verwezenlijking als je een aantal jaar op rij één van je attracties als 'uniek in de Benelux' kan adverteren.

20. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Citaat Origineel gepost door Pretparkfreak7 Bekijk post
    Het lijkt me meer een plopsa-move om zoiets te zetten. Walibi kiest toch meestal voor capaciteit. Ik verwacht wel een thrillride binnen een redelijke termijn, maar wat mij betreft mag de walibi-skyfly een halloweenmop blijven. Tenzij ze het type kunnen boosten naar een capaciteit van minstens 500-600 p/uur.
    Een Sky Roller misschien? Die zou toch theoretisch gezien een hogere capaciteit moeten hebben.

Bookmarks

Posting Regels