Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 22

Onderwerp: [2017] Duinrell

1. Standaard [2017] Duinrell

Duinrell kondigt vandaag aan dat het komende winter Tikibad uitbreidt! Veel info is er nog niet, maar we hebben 't alvast als nieuwsbericht op onze site gezet.

Na het droevige nieuws van de nakende sluiting en afbraak van Océade dus wat goed nieuws voor een bestaand waterpark. Ik ben al wel een aantal keer naar Tikibad geweest en vind 't toch wel n leuk subtropisch zwembad, dus benieuwd naar de nieuwe glijbaan en blij dat dit bad nog kan uitbreiden .
    Algemeen verantwoordelijke Pretparken.be

2. Standaard Re: [2017] Duinrell

Ik was van plan om deze winter eens te gaan, maar mogelijks stel ik het uit naar volgend jaar wanneer de nieuwe glijbaan geopend is. Jammer dat men hier geen winteropening meer heeft.
    Live faster. Live harder. Live stronger.

3. Standaard Re: [2017] Duinrell

zou het geen glijbaan van oceade kunnen zijn dat het overneemt?

4. Standaard Re: [2017] Duinrell

Citaat Origineel gepost door Xarbero Bekijk post
    zou het geen glijbaan van oceade kunnen zijn dat het overneemt?
    Lijkt me zeer moeilijk in te passen in die glijbaantoren. Als je daar nog iets wil bijproppen, zal het op maat gemaakt moeten worden heb ik de indruk.
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

5. Standaard Re: [2017] Duinrell

Premium Plus 4p Type 4PXLS

Duingalow Premium Plus:
    Deze Premium Plus Duingalow is voorzien van een infarood sauna, ruime woonkamer, ruime master bedroom, ruime tweepersoons slaapkamer en een ruime luxe badkamer. Daarnaast zijn deze Duingalows voorzien van een moderne, luxe uitstraling, boxspringbedden, vaatwasser, flatscreen tv (ook in de master bedroom) en een apart toilet. De keuken is van alle luxe gemakken voorzien. De Duingalows zijn gelegen middenin de prachtige natuur!

Bron: duinrell

6. Standaard Re: [2017] Duinrell

Als ik het zo begrijp komt er dus ook een nieuw deel bij in het Tikibad. Ik kan me voorstellen dat de nieuwe glijbaan dan ook in dat nieuwe deel komt te liggen. Een nieuwe glijbanentoren lijkt me dan zeker niet gek. De oude lijkt me redelijk vol te zitten, dus een derde toren (meteen gebouwd op toekomstige uitbreidingen) lijkt me prima.

Zo een matjesglijbaan als in Sandcastle Waterpark (blackpool) lijkt me fantastisch. Head-first door een vrij smalle buis (zoals blits en flits) maar met zo een snelheid dat je duidelijk in de bochten tegen de zijwand blijft plakken. Is met zo'n matje toch veel aangenamer dan een normale bodyslide en je haalt sneller een hoge snelheid waardoor je dus meer elementen in zo'n baan kunt stoppen.

Een soort masterblaster mist er ook nog in het Tikibad, maar die is dan weer ideaal om volledig buiten het bad om te laten lopen.
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

7. 05-02-2017, 19:31

Reden
    Een bepaalde site wilt niet dat haar content gedeeld wordt. Zie forumregel C.12

8. Standaard Re: [2017] Duinrell

9. Standaard Re: [2017] Duinrell

10. Standaard Re: [2017] Duinrell

Voor wie liever leest, hier het overzicht in ons artikel: http://pretparken.be/NL/article/1740...%20voor%202017

Ik ben blij dat ze gaan uitbreiden met meer ruimte voor de kids. Het was toch wel iets wat een beetje ontbrak tussen al die glijbanen. Soms heb ik daar echt wat nood aan rust en is de Lazy River dan ideaal...

11. Standaard Re: [2017] Duinrell

Die onderste glijbaan gaat waarschijnlijk zo eentje zijn met metalen stangen in waarover je kan rollen, gezien de beperkte hellingsgraad. Enorm leuk voor de kinderen, maar eens er zand blijft in steken en dit niet onderhouden word, is dit echt een slechte glijbaan. Dan moet je voor de helft je voortbewegen met je eigen kracht. In recreatiedomein de Nekker in Mechelen staat er ook zo één aan de zwemvijver en daar moet je je 90 percent van de tijd over kruipen.

12. Standaard Re: [2017] Duinrell

Luchtfoto van de uitbreiding:

Bron: https://www.facebook.com/duinrell/

13. Standaard Re: [2017] Duinrell

Wow, zo zie je pas echt hoe fel het zwembad word uitgebreid! Erg mooi hoor!
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

14. Standaard Re: [2017] Duinrell

Dat is nog eens een uitbreiding ... Hopelijk nemen ze het thematisch wat au serieux deze keer in vergelijking met het reeds bestaand gedeelte ... wat is dat lelijk en sfeerloos ...
    CDA Parcs: Betaal nu meer voor minder!

15. Standaard Re: [2017] Duinrell

Wow, is heel wat groter dan ik dacht dat het zou zijn! Qua theming zagen de concepts er alvast goed uit, maar ik hoop dat ze ook het bestaande bad eens onder handen nemen qua theming.
    Live faster. Live harder. Live stronger.

16. Standaard Re: [2017] Duinrell

Voor mij is dat niet echt nodig. Er mag wel sfeer in het bad zitten, maar thematisatie? Onbegonnen werk en niet alles in elk park hoeft wat mij betreft te pletter gethematiseerd worden.

Als ze zorgen voor leuke glijbanen en zo weinig mogelijk frustratie door wachttijden en dergelijke, ben ik al lang tevreden en maakt die theming me helemaal niets uit. Ik vond de poging tot in Auqa Mexicana bv ook niets toevoegen...
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

17. Standaard Re: [2017] Duinrell

Het zwembad is toch recentelijk voorzien van "theming"?

Ik vraag me wel af waar die nieuwe glijbaan moet gaan lopen. Ik zie steigerwerk boven op de bestaande glijbaantoren.. ze gaan die toch niet daar nog aan toevoegen he?
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

18. Standaard Re: [2017] Duinrell

Hygiëne mogen ze vooral eens iets aan doen, het blijft het smerigste zwembad waar ik ooit geweest ben. Als je zag wat voor een vuiligheid langsgedreven kwam in die goten langs de kleedhokjes, man man...
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

19. Standaard Re: [2017] Duinrell

De nieuwe glijbanentoren in de speeltuin heeft inmiddels zijn hoogste punt van 22 meter bereikt:

Bron: Facebook Duinrell

20. Standaard Re: [2017] Duinrell

Het enigste wat er nog ontbreekt is een goede lange wilde wild water baan .

21. Standaard Re: [2017] Duinrell

Citaat Origineel gepost door bram_1983 Bekijk post
    Het enigste wat er nog ontbreekt is een goede lange wilde wild water baan .
    Exactly my thought!
    CDA Parcs: Betaal nu meer voor minder!

Bookmarks

Posting Regels