Pagina 1 van 6 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 121

Onderwerp: [Slagharen] 2017

Hybrid View

Vorige Post Vorige Post   Volgende Post Volgende Post
  1. Standaard [Slagharen] 2017

Looping star verdwijnt na 37 jaar!

(Sorry voor de bron, maar zij zijn nu eenmaal wel de originele en primaire bron in dit geval)

Ben benieuwd wat ze in de plek gaan zitten. Iets met 'bite' in en een inversie...
    Je vois la vie en des biscuits.

2. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Ben blij dat ik er dit jaar eindelijk ga geraken om hem nog te doen! Welke bouwer zouden kiezen?

3. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Citaat Origineel gepost door GriffonofNemesis Bekijk post
    B...Welke bouwer zouden kiezen?
    Twee jaar geleden zou ik zonder verpinken 'Gerstlauer' geantwoord hebben, naar analogie met de Typhoon en Van Helsing in nabije zusterparken. Als ze er nu een Kärnen-kloon zouden neerzetten, zal je met niet horen klagen!

Iets realistischer (qua bouwtempo en kosten) en rekening houdend met de nieuwe coaster in MPG voor 2017, zou ik nu gokken op een launched Mack. Wie weet ging er een %-je af bij een dubbele bestelling.

4. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Citaat Origineel gepost door Earlyspencer Bekijk post
    Twee jaar geleden zou ik zonder verpinken 'Gerstlauer' geantwoord hebben, naar analogie met de Typhoon en Van Helsing in nabije zusterparken. Als ze er nu een Kärnen-kloon zouden neerzetten, zal je met niet horen klagen!

Iets realistischer (qua bouwtempo en kosten) en rekening houdend met de nieuwe coaster in MPG voor 2017, zou ik nu gokken op een launched Mack. Wie weet ging er een %-je af bij een dubbele bestelling.
    Het zal een veel simpelere baan worden. Aan die van MPG zijn ze al maanden bezig, terwijl Looping Star nog tot in het najaar zal draaien. Ik zet mijn geld in op Gerstlauer.
    Laatst aangepast door jefke88 : 10-06-2016 om 13:07
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

5. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Iets met bite ... zoals deze?

6. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Iets met bite ... zoals deze?

*FOTO's*
    Ik snap je post niet. Ik zie 3 verschillende merken achtbaan in 3 verschillende parken die geen van allen aangesloten zijn bij PR en waarvan ik bij vogel rok zelfs de link met een "bite" niet snap.
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

7. Standaard Re: [Slagharen] 2017

voor de zuiderburen die deze baan nog nooit hebben gedaan en er ook niet komen meer voor deze gaat sluiten heb ik hier mijn on-ride beelden eens op YouTube gezet en deel ik deze graag met jullie

enne ik denk ook aan een gerstlauer baan!

8. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Slagharen gaat 100 nieuwe vakantiehuisjes bouwen

Naast de komst van een nieuwe achtbaan komend jaar, kondigt Attractie- & Vakantiepark Slagharen aan in de eerste helft van 2017 ook een nieuw gedeelte van het bungalowpark te openen. Het vakantieoord komt naast het huidige resort te liggen en er worden 100 vakantiehuisjes en nieuwe centrale voorzieningen gerealiseerd.

“Het is een totaalplan dat we volgend jaar gerealiseerd willen hebben”, glimlacht een opgetogen directeur Wouter Dekkers. “Niet alleen wordt een heel nieuw gebied van 11 hectare ontwikkeld, we gaan ook investeren in een betere gastbeleving op andere delen van het park, zoals Wifi op het hele complex en meer voorzieningen voor kinderen. We willen een serieuze impuls geven aan de gastgerichtheid en kwaliteit in het hele vakantiepark”.

Bij oplevering heeft Attractie- & Vakantiepark Slagharen bijna al haar verblijfsaccommodaties in een paar jaar tijd vervangen of gerenoveerd. Samen met de nieuwe achtbaan en het onlangs opgeleverde waterpark Aqua Mexicana van 5.200 vierkante meter, verwacht het management klaar te zijn voor de toekomst.

Nadere informatie volgt te zijner tijd.

Bron: http://www.slagharen.com/nl/nieuws/s...uisjes-bouwen/

9. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Dan nog liever Black Mamba (aka The Biting Ride) ...
    CDA Parcs: Betaal nu meer voor minder!

10. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Bij looopings hebben ze een primeurtje: de naam én het logo van de nieuwe achtbaan.

Ik ben helemaal fan. Knap logo, een fijne naam en beiden passen ook nog eens bij de identiteit van het park.
    '''''''

11. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Leuk leuk, ben ook benieuwd naar meer hierover. Zal waarschijnlijk ook wel mooi aangekleed worden.
    Live faster. Live harder. Live stronger.

12. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Achtergrondinformatie

In de Amerikaanse staat Californië komt een Gold Rush op gang als James W. Marshall op 24 januari 1848 goud vindt. Uit alle windstreken komen goudzoekers die met simpele technieken rivieren en beekjes afspeuren. De technieken verbeteren en kleine dorpen groeien uit tot steden. Voor het vervoer van goud worden nieuwe transportmethodes gebruikt, waaronder de stoomtrein. Hiervoor wordt een uitgebreid spoor- en stationnetwerk aangelegd. …
    Bron: http://www.slagharen.com/nl/attracti...017-gold-rush/

13. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Hier iets met 'Bite' en 'Gold Rush' en ... 1898: https://www.amazon.com/Bite-Gold-Bug.../dp/0140360816

Gerst of Mack, kunnen we hier geen (mini-)goksite van maken?

Standaard Re: [Slagharen] 2017

Hier iets met 'Bite' en 'Gold Rush' en ... 1898: https://www.amazon.com/Bite-Gold-Bug.../dp/0140360816

Gerst of Mack, kunnen we hier geen (mini-)goksite van maken?
    pssst 1848

15. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Citaat Origineel gepost door bobby turbo Bekijk post
    pssst 1848
    En speelt zich af in Alaska, niet echt het typische wilde westen van Slagharen (al hebben ze daar inmiddels ook wel een paar andere thema's natuurlijk).

16. Standaard Re: [Slagharen] 2017

ik zeg mack ;-)

Standaard Re: [Slagharen] 2017

Ik zou eerder gokken op Gerstlauer al lijkt intamin ook een mogelijkheid.

18. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Vekoma? Aan het hoofdkwartier stond een nieuwe testopstelling van proto type, wie weet ....

19. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Citaat Origineel gepost door zomerfun Bekijk post
    Vekoma? Aan het hoofdkwartier stond een nieuwe testopstelling van proto type, wie weet ....
    Het type dat ze daar aan het zetten zijn, lijkt hun nieuwe model te worden waarvan tot nu toe enkel een exemplaar in Polen bevestigd is. Ik denk niet dat ze zo een baan zo snel kunnen zetten, want de periode die ze hebben lijkt toch wel aan de krappe kant.. Goed: Vroeger was dat ruimschoots voldoende, maar blijkbaar hebben parken tegenwoordig meer tijd nodig om zoiets te zetten.

20. Standaard Re: [Slagharen] 2017

Volgens Looopie-de-Poepie wordt het een Gerstlauer. Typisch dat ze in hun artikel enkel de matige Gerstl. coasters in en nabij NL en BE vermelden.

Mag ik ook even voorbarig zijn: Karacho-kloon zou al mooi zijn, al zie ik weinig thematische raakvlakken tussen launch en Western. We kunnen met een PR-budget enkel dromen van wat in Hansa Park of Alton Towers staat. Nog steeds in droom-modus: eigenlijk zou - gelet op de grootte van het oppervlak en het thema - een woodie niet misstaan.

Bookmarks

Posting Regels