Pagina 1 van 24 1 2 3 4 5 11 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 475

Onderwerp: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

1. Standaard Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Vandaag en morgen is er in het Disneyland park in Parijs een klein evenement onder de naam "What's new, what's next" aan de gang waarin het toekomstperspectief van het Resort voor de komende jaren wordt bekend gemaakt. Nadat er begin dit seizoen een petitie opgestart werd door enkele Disneyfans, die vonden dat Parijs zijn veren drastisch verliest en dit onmiddellijk moet verder vermijden, was het best spannend om te weten of er eindelijk actie wordt ondernomen door het park. Ik weet niet of de petitie invloed heeft gehad op het park, of het feit dat een groot deel van de aandelen van het resort nu in de macht is van de Walt Disney Company, maar ze gaan er zeker niet stilstaan de volgende jaren. Hieronder vinden jullie alle punten, met voornamelijk dank aan Pixiedust.be voor de info, wie ter plekke aanwezig is!

Hotels

De hotels worden grondig aangepakt, wat reeds eigenlijk al bekend was. Zo willen ze meer werken aan de landscaping rondom de hotels en willen zo de feeling van de vernieuwde hotels in Amerika (voornamelijk die van Florida vermoed ik), hier naar Parijs brengen voor een betere ervaring. Santa Fee is de volgende in lijn om beter gelandscaped te worden en de kamers van het New Port Bay Club hotel krijgen meer verwijzing naar Disneyfiguren, met name Mickey. De kamers van deze laatste zullen op vlak van stijl gelijkaardig worden met de kamers op de Disney Cruise Lines. De andere hotels, waaronder Cheyenne, New York en het Disneyhotel volgen in het rijtje voor renovaties wat verwezenlijkt wordt binnen dit en 5 jaar tijd.

Disneyland park

- De Mainstreet Facade krijgt een fikse renovatie die niet 'zomaar' zal gebeuren. Ze gaan te werk met duurzaam materiaal waardoor alles blijft blinken voor een langere tijd. Ook de shops zullen allen gerenoveerd worden. Town Square zal volledig vernieuwd worden. Ook het treinstation, aan de start van de mainstreet, wordt onder handen genomen. Het wordt gerenoveerd en de verlichting aan het station en het Disneyhotel worden vervangen door LED verlichting.

- De geisers in Frontierland krijgen nog niet de hoogste prioriteit ter renovatie, al zal dit aankomende jaren zeker mee in het plan komen. Deze zullen volledig vervangen worden door iets unieks, maar toch even mooi om naar te kijken.

- Algemene renovaties zullen nu verdrievoudigd worden in omvang. Zo wil men er voor zorgen dat het park in betere staat zal zijn dan nu in de komende 4-5 jaar waarbij elk jaar andere grote delen van het park aangepakt zullen worden. Ze willen af van de fouten die gemaakt zijn in het verleden en willen alles verbeteren als nooit te voren.

- Momenteel wordt er nog gewerkt aan Space Mountain om de baan vele comfortabeler te maken. Men verwacht nieuwe zitjes met eventueel nieuw beugelsysteem (al is dit laatste tot op de dag van vandaag nog niet duidelijk en bevestigd).

- Nieuwe veiligheidssystemen worden toegepast om technische pannes sneller aan te kunnen pakken. Zo zal bijvoorbeeld Big Thunder Mountain sneller en veiliger opgestart kunnen worden na een panne waardoor de bezoekers niet meer zo veel merken van de pannes die zouden kunnen voorvallen.

- Opvallendste renovatie die binnenkort opkomt is de totale renovatie van Indiana Jones (en die is nodig!). De oorspronkelijke tempel wordt afgebroken en volledig vervangen door een nieuwe, uit echt steen gebouwde, tempel (de tempel van nu is echt enorm afgeleefd met overal netten om alles in stand te kunnen houden. De nieuwe wordt wel identiek aan het originele model). Ook opvallend is dat de loop ook wordt afgebroken en volledig zal worden vernieuwd.

- Het Resort wil minimum ieder jaar een nieuwe single riders line aan een attractie. De eerste die wordt gecreëerd is in het Walt Disney Studios park bij Crush Coaster. Het Disneyland Park volgt ook.

Walt Disney Studios

- De stuntshow zal binnenkort weer zijn zoals hij was vanaf de start van het park, met alle effecten en stunts. De blijvende technische problemen met de oude stunts zouden zijn aangepakt geweest waardoor de show weer up and running is.

- Naast een single riders line voor Crush Coaster, krijgt deze attractie ook een vernieuwde ingang (ik vermoed dat ze de oorspronkelijke wachtrij naast de vliegende tapijten gaan doortrekken gezien dit nu altijd als tijdelijke, maar altijd volle, wachtrij voor Crush gebruiken.)

- Er worden twee nieuwe wagens gebouwd voor de Studio Tram Tours, vermoedelijk voor capaciteitsverhoging.

- Armageddon willen ze vervangen in de toekomst, maar dit verkrijgt nu nog geen prioriteit. Reden is dat ze eerst aan capaciteitsverhoging willen doen door nieuwe attracties te plaatsen. Pas daarna zal deze ook vervangen worden (logische zet, want Armageddon vervangen is niet echt een verruiming van het aanbod wat echt wel groter moet worden, ook na Ratatouille).

Entertainment 2013 - Halloween & Kerst (volledig overgenomen van pixiedust.be, dus schrijffouten ligt aan hun site)

Citaat Origineel gepost door Pixiedust.be

HALLOWEEN 2013

- Halloween zal iedere jaar groeien en groter worden.

- Disney Slechteriken achter het kasteel. Dit jaar zal er een hele groep zijn, en zal een muziekgroepje muziek spelen.

- Ook de Pompoenmannen komen terug.

- De lantaarns in Main Street krijgen “Pompoenen in Mickey vorm” met herfstbladeren.

- Decoratie van vorig jaar zal terug zijn.

- In de Cavalcade zal er ook een parade unit zijn met Winnie the Pooh en Pompoen meisjes.

- De fotolocatie van Nightmare before Christmas krijgt er dit jaar ook de fontein uit de film bij.

- 7 Muziekgroepjes in de verschillende landen tijdens Halloween. De nieuwe soundtrack van de Cavalcade zal “Vive le Vie” heten, en zal volledig in het Engels zijn.

- Halloween Party 31 oct. 2013: Show op de Castle Stage met Malafide en een show met Captain Hook bij zijn piratenschip.

- De oude paradewagen met de slechteriken uit de Once Upon A Dream Parade zal niet gebruikt worden omdat die niet past in het huidige Halloween verhaal en decoraties.

- De nieuwe wagen van de Halloween Cavalcade zijn eigenlijk oude wagen van Fantillusion die volledig werden afgebroken.

Kerstmis 2013

- De Main Street Station decoraties keren terug met een nieuwe logo

- Een nieuwe kerstboom met veel meer decoraties en een speciale lichteffecten. De nieuwe kerstboom ceremonie zal heten: Les Voeux Magiques de Noel in het Frans en zal geen Disney Figuren bevatten. Het zal wel de stemmen bevatten van Pinocchio and Jiminy Cricket. Dit zal in het Frans, Engels en Spaans gebeuren. Sneeuwmachines op Town Square. Nieuwe muziek voor de kerstboom ceremonie, speciaal voor deze show gemaakt. Het zal een 360° beleving vormen, om zo te zorgen voor een beter zicht voor iedereen.

- De kerstcavalcade zal groter zijn dan vorige jaar. De openingswagen zal de oude Snowwhite wagen zijn uit een vroegere parade.

- De speelgoed soldaten zijn er ook terug bij met Goofy als leider van de band.

- Gingerbread mannetjes komen uit de USA naar DLP. De paradewagens uit de Christmas Cavalcade van vorige jaar gaan er ook opnieuw bij zijn. Die van Toy Story zal nog meer Toy Story speelgoed hebben.

- De kerstman zal ook deel zijn van de dagelijkse “Magic On Parade”, waar er ook een nieuwe wagen komt van Rapunzel / Frozen met een ijsberg met bovenop het nieuwe characters “Olaf”

- Disney DREAMS of Christmas ! Olaf zal daar de rol van Peter Pan’s schaduw spelen uit de originele Dreams.

- Sandy Claus zal Meet’n’Greets doen bij Phantom Manor

- Jingle Bell Boys zijn terug in Videopolis zoals vorig jaar, maar ook heel wat andere muziekgroepjes in de andere landen. It’s A Small World Celebration is dit jaar ook terug. De ceremonie voor de kasteel kerstverlichting zal ongeveer hetzelfde zijn als vorig jaar.

- Niets nieuwe voor kerst voor het Walt Disney Studios Park, dat zou voor volgend jaar zijn.
    Bronnen: Pixiedust.be, Themepark.nl en twitter @magicforum

Als je het mij vraagt, en als hopelijk dit alles effectief verwezelijkt kan worden, denk ik dat het Resort eindelijk de goede weg inslaat na al die jaren!
    Life is like a Rollercoaster...

2. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

De soundtrack zal een volledig franstalige titel krijgen, maar toch in het Engels zijn... Quelle Ironie

Nu weet ik niet hoe kerstmis tot nu toe was. Dat ze met echte sneeuw gaan werken vindt ik wel een plus. Hoop dat ze dan ook even gekeken hebben in Duitsland welke problemen daarmee te verwachten zijn en vooral: Hoe je ze kunt aanpakken.

Qua halloween zie ik het niet direct als een grote verbetering. Ik heb Nightmare before Christmas vaak genoeg gezien, maar er is geen speciale fontein of iets dergelijk die een belangrijke rol speelt in de film. Geen idee dus wat Disney er wilt neerzetten. De omschrijving van diverse paradewagens zijn nogal vaag.. Ze hebben over volledig afgebroken, dus is de verwijzing van de oude show eigenlijk totaal niet relevant: het zijn gewoon gerecycelde onderstellen. Overigens wel tof dat er meer bandjes komen. Beetje life muziek geeft direct al enorm veel sfeer en kan perfect passen. Ook aandacht voor shows is positief, al blijft natuurlijk het probleem van het internationale.. Geniaal dus om de stemmen in meerdere talen te doen. Wel weer typisch iets voor Parijs om NOG minder Dinsey-karakters te gaan laten zien, al zegt dat natuurlijk niets over het niveau van de show.

Ach.. ze kabbelen langzaam maar zeker vooruit.. Toch blijft het achter liggen ten opzichte van vele andere parken. Het concept van Toverland vindt ik bijvoorbeeld al stukken beter klinken. Vooral het idee van de toverstok die je immuun maakt voor de horror-figuren vindt ik geniaal bedacht. Zoiets zou nog perfect bij Disney kunnen worden geimplementeerd.
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

3. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Citaat Origineel gepost door coasterfrenzy Bekijk post
    Qua halloween zie ik het niet direct als een grote verbetering. Ik heb Nightmare before Christmas vaak genoeg gezien, maar er is geen speciale fontein of iets dergelijk die een belangrijke rol speelt in de film. Geen idee dus wat Disney er wilt neerzetten.
    André, schandalig, al vaak genoeg gezien maar dat niet meer weten ! De fontein is nu niet belangrijk in de film, maar wordt er zeker wel in gebruikt. Vooral in het begin van de film, wanneer de in brand gestoken Pumpkin King , aka Jack natuurlijk, er in gegooid wordt en in ware gedaante naar boven terug komt. Fontein staat centraal in het Halloween-dorp.

Inderdaad, op vlak van de evenementen van dit jaar is het nu niet super speciaal, maar de toekomstige zaken vind ik wel interessant .

4. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Citaat Origineel gepost door Belgiumcoasterfreak Bekijk post
    André, schandalig, al vaak genoeg gezien maar dat niet meer weten ! De fontein is nu niet belangrijk in de film, maar wordt er zeker wel in gebruikt. Vooral in het begin van de film, wanneer de in brand gestoken Pumpkin King , aka Jack natuurlijk, er in gegooid wordt en in ware gedaante naar boven terug komt. Fontein staat centraal in het Halloween-dorp.

Inderdaad, op vlak van de evenementen van dit jaar is het nu niet super speciaal, maar de toekomstige zaken vind ik wel interessant .
    Ow. Die bak waar hij in duikt ken ik wel.. maar dat is toch gewoon een (beer)put en geen fontein??

Ow wacht. Gevonden via Google. Ding kun je gewoon als souvenirtje kopen blijkbaar xD.. Als ze het zo kunnen uitwerken dat er inderdaad groen, glow-in-the-dark water uit komt, zou dat wel een tof effect zijn.

5. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Nog wat nieuwtjes van vandaag waar ik op botste:

- De Tarzan Show in Frontierland gaat normaal gezien terugkeren in 2014, eindelijk.

- Je kan de authentieke posters van de bekendste attracties van het park nu kopen in het park en The Village. Deze zijn wel ingelijst (op aanvraag) en vrij bijzondere stukken die je in het park bestelt en naar je thuis worden opgestuurd. Ook zou je authentieke filmposters en oude foto's van Walt etc. ingelijst kunnen bestellen.

- Blockbuster Café in WDS krijgt, op dit uiterste moment, een restyle naar een groot deel Iron Man en vermoedelijk ook PotC.

Maybe more to come?

6. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

- Je kan de authentieke posters van de bekendste attracties van het park nu kopen in het park en The Village. Deze zijn wel ingelijst (op aanvraag) en vrij bijzondere stukken die je in het park bestelt en naar je thuis worden opgestuurd. Ook zou je authentieke filmposters en oude foto's van Walt etc. ingelijst kunnen bestellen.
    Aan 50 euro het stuk zeker?
    De ouderwetse poster van de eerste Space Mountain vond ik altijd zo mooi. Die zal er waarschijnlijk niet meer tussen zitten.

7. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Blij te horen dat er terug wat toekomstplannen zijn, de laatste jaren leek het wel gewoon of ze er alles gingen uithalen dat er nog uit te halen was...

8. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

"authentiek"

Oftewel: Verleden jaar opnieuw gedrukt in een beetje vintage look om nu voor een hoge prijs alsnog te kunnen verkopen - Leer mij geen marketingtrucjes kennen

Desalniettemin heb ik zo al hele mooie posters gezien. Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat deze - zeker voor fans - wel de moeite waard zijn.

9. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

- De Tarzan Show in Frontierland gaat normaal gezien terugkeren in 2014, eindelijk.

- Blockbuster Café in WDS krijgt, op dit uiterste moment, een restyle naar een groot deel Iron Man en vermoedelijk ook PotC.

Maybe more to come?
    Blockbuster Café staat al enkele jaren gedeeltelijk in het PotC thema. Het is het andere gedeelte van het restaurant - dat gethematiseerd was naar High School Musical - dat wijzigt in Iron Man.

De immer populaire Iron Man zal binnenkort zijn intrede maken in Disneyland Parijs. De Amerikaanse superheld zal centraal komen te staan in het Blockbuster Café dat deel uitmaakt van het Walt Disney Studios Park, het tweede park van het resort. Momenteel is het grootste deel van de herthematisering al achter de rug, Disney laat echter wel weten dat er nog enkele details toegevoegd zullen worden.

Het Disney Blockbuster Café is een self service restaurant voor de snelle hap, je kan er dan ook relatief goedkoop iets eten als een baguette of een kleine salade. Het restaurant opende, samen met het park, in 2002 als Backlot Express. Bij zijn opening stond het eethuis helemaal in teken van de backstage van een filmset. Het gebouw stond dan ook vol met voorwerpen die bekend waren van bekende en minder bekende films.

In 2009 wilde Disney de Backlot Express echter op een relatief goedkope manier populairder maken en werd het restaurant omgedoopt tot het Blockbuster Café. Sindsdien staat niet langer de backstage van een filmset centraal, maar werd het geheel gethematiseerd naar twee films die op dat moment populair waren; Pirates of the Caribbean en High School Musical. Met die wijziging ging ook de insteek van het themagebied waarin het restaurant gelegen is gedeeltelijk verloren; de backstage van een filmset.

Hoewel Disney er nog lang niet aan denkt om de beter passende Backlot Express terug te brengen verwijdert men nu wel alles wat te maken heeft met High School Musical ten voordele van Iron Man. Disney laat ook weten dat het Pirates of the Caribbean thema voorlopig aanwezig blijft, maar sluit niet uit dat ook dit in de toekomst zal verdwijnen. Hoe dan ook, heel wat fans zullen blij zijn dat het voorgaande thema voorgoed verleden tijd is.
    Artikel: http://www.parkspot.eu/nl/2013/09/ir...eyland-parijs/

10. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Maybe more to come?
    Blockbuster Café staat al enkele jaren gedeeltelijk in het PotC thema. Het is het andere gedeelte van het restaurant - dat gethematiseerd was naar High School Musical - dat wijzigt in Iron Man.

De immer populaire Iron Man zal binnenkort zijn intrede maken in Disneyland Parijs. De Amerikaanse superheld zal centraal komen te staan in het Blockbuster Café dat deel uitmaakt van het Walt Disney Studios Park, het tweede park van het resort. Momenteel is het grootste deel van de herthematisering al achter de rug, Disney laat echter wel weten dat er nog enkele details toegevoegd zullen worden.

Het Disney Blockbuster Café is een self service restaurant voor de snelle hap, je kan er dan ook relatief goedkoop iets eten als een baguette of een kleine salade. Het restaurant opende, samen met het park, in 2002 als Backlot Express. Bij zijn opening stond het eethuis helemaal in teken van de backstage van een filmset. Het gebouw stond dan ook vol met voorwerpen die bekend waren van bekende en minder bekende films.

In 2009 wilde Disney de Backlot Express echter op een relatief goedkope manier populairder maken en werd het restaurant omgedoopt tot het Blockbuster Café. Sindsdien staat niet langer de backstage van een filmset centraal, maar werd het geheel gethematiseerd naar twee films die op dat moment populair waren; Pirates of the Caribbean en High School Musical. Met die wijziging ging ook de insteek van het themagebied waarin het restaurant gelegen is gedeeltelijk verloren; de backstage van een filmset.

Hoewel Disney er nog lang niet aan denkt om de beter passende Backlot Express terug te brengen verwijdert men nu wel alles wat te maken heeft met High School Musical ten voordele van Iron Man. Disney laat ook weten dat het Pirates of the Caribbean thema voorlopig aanwezig blijft, maar sluit niet uit dat ook dit in de toekomst zal verdwijnen. Hoe dan ook, heel wat fans zullen blij zijn dat het voorgaande thema voorgoed verleden tijd is.
    Artikel: http://www.parkspot.eu/nl/2013/09/ir...eyland-parijs/

11. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Volgens mensen van Themepark.nl (welke het dan van een Frans forum hebben), is dit karretje gespot in een opslagplaats van het Resort (zie Peter Pan bootje er achter).

Ik vermoed dat, als het deze zijn voor Space Mountain, dat deze ook nog 'zwaar' gethemed zullen worden. Heb wel eens gezien dat Disney hun treinen soms intern themed (of dat was toch deels bij Expedition Everest). Deze treinen zouden, samen met de betere technologie van muziekinstalatie welke we kennen van Speed of Sound, een fikse verbetering zijn met de oudere treinen (al vielen deze de laatste keer erg goed mee).

12. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Zwaar themen?? ik zou niet veel meer aan die treinen veranderen eigenlijk.. Ik mis wel nog enkele details, maar dan spreek je over kleine heel subtiele dingen.. Voor een futuristisch thema is die trein mooi zo.

13. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

.. Voor een futuristisch thema is die trein mooi zo.
    Voor een futuristisch thema wel, maar voor een futuristisch thema met het vleugje jules verne aan vindt ik dit toch niet echt gepast.
    "Als er maar geen storing is in de achtbaan van het leven."

14. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Zwaar themen?? ik zou niet veel meer aan die treinen veranderen eigenlijk.. Ik mis wel nog enkele details, maar dan spreek je over kleine heel subtiele dingen.. Voor een futuristisch thema is die trein mooi zo.
    Gho ik hoop gewoon op een beetje afwerking als de voorgaande twee treinen die ooit op deze baan hebben gestaan. De treinen moeten namelijk nog altijd een ijzeren kogel voorstellen die de ruimte wordt ingestuurd, wat nu met die gouden en futuristische look niet echt voorstelt. Ben benieuwd wat ze er in Parijs mee doen. Disney laat nooit een trein van een coaster gewoon zijn standaard kleur en afwerking houden...

15. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Juist.. maar als ze er nu veel mee gaan lopen prutsen, verknal je wederom het effect van een kogel.. nu lijkt het er tenminste op.. Goed, het ding is nu VOLLEDIG grijs, en dat is ook niet helemaal wat het moet zijn, maar veel moeten ze er echt niet aan gaan doen. Ik zou hooguit wat donkergrijze of zwart lijntjes toevoegen die wat meer relief lijken te geven.. Eventueel kan daarbij een beetje een kleurtje doorschijnen waarbij ze dan elke trein een andere kleur geven.

16. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Meer nieuws over Space Mountain:

De baan is begin deze week gesloten voor onderhoud. Overal rond het station zijn onderhoudshekken geplaatst zodat je niet kan piepen in het station. Zouden de nieuwe treinen er dan eindelijk zijn? Het onderhoud duurt tot en met 29 november, morgen dus, dus ben benieuwd of we de lang verwachte nieuwe treinen kunnen uittesten...

Bron: Cafemickey.coom

Hier is het trouwens ook nog niet gezegd maar in 2015 gaat Big Thunder Mountain een hele lange periode dicht voor een giga onderhoud waarbij ze onmiddellijk al de ellendige problemen van de baan willen halen en de baan een opknapbeurt geven die het verdiend. Dit zal wel een lange 9 maanden in beslag nemen, waardoor dé topattractie van het Parijse Magic Kingdom wegvalt. Ontzettend jammer, maar als dat er voor zorgt dat deze prachtige attractie in ere wordt gehouden en hij panne vrij daarna kan rijden, juich ik dit alleen maar toe!

17. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

9 maanden is echt belachelijk lang voor een groots onderhoud. Heeft volgens mij nog maar weinig met echt onderhoud te maken, eerder met bezuiniging...
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Meer nieuws over Space Mountain:

De baan is begin deze week gesloten voor onderhoud. Overal rond het station zijn onderhoudshekken geplaatst zodat je niet kan piepen in het station. Zouden de nieuwe treinen er dan eindelijk zijn? Het onderhoud duurt tot en met 29 november, morgen dus, dus ben benieuwd of we de lang verwachte nieuwe treinen kunnen uittesten...
    De huidige rehab van Space is niet om de nieuwe treinen te installeren maar wel om de kabel van het lanceersysteem te vervangen.

De treinen zijn nog steeds voorzien maar er is nog geen definitieve datum op vastgeprikt, ik vrees dat het dus wel nog een hele eind kan duren.

19. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    9 maanden is echt belachelijk lang voor een groots onderhoud. Heeft volgens mij nog maar weinig met echt onderhoud te maken, eerder met bezuiniging...
    Waar wordt dit officieel bevestigd? 9 maanden lijkt mij ook lang, mss eerder 9 weken.... Bezuinigingen doen ze in Disney niet door hun topattracties een jaar te sluiten hé...

20. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Citaat Origineel gepost door zilli Bekijk post
    Waar wordt dit officieel bevestigd? 9 maanden lijkt mij ook lang, mss eerder 9 weken.... Bezuinigingen doen ze in Disney niet door hun topattracties een jaar te sluiten hé...
    Ze houden genoeg attracties en shows gesloten om deze reden, waarom zou dit niet met de toppers gebeuren?
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

Bookmarks

Posting Regels