Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 29

Onderwerp: Foto's gezocht voor de parkgids!

1. Standaard Foto's gezocht voor de parkgids!

Met 99 pretparken in de parkgids is het niet eenvoudig voor ons team om van elke attractie zelf een foto te maken! Daarom vragen we je hulp in dit topic voor eventuele foto's die we nog missen! Gevraagde foto's mogen gestuurd worden naar parkgids@pretparken.be! Indien we je foto mooi vinden, gebruiken we deze in parkgids (met de vermelding van je naam)
    Proud member of Rollercoasterfriends!

Steun hun werking en word lid van de Rollercoaster Friends!!

2. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Europa Park - attractie Eden Palladium

3. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Ik ben twee weken geleden in Europa Park geweest en heb een heleboel foto's gemaakt, maar ik weet niet of er iets tussenzit dat wat kan toevoegen aan de parkgids.
    Der Charakter ruht auf der Persönlichkeit, nicht auf den Talenten. (Johann Wolfgang von Goethe)

4. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Dennlys Parc- heel het park
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

5. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Alton Towers - The Smiler, please .
    Life is like a Rollercoaster...

6. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Citaat Origineel gepost door Ellentje Bekijk post
    Ik ben twee weken geleden in Europa Park geweest en heb een heleboel foto's gemaakt, maar ik weet niet of er iets tussenzit dat wat kan toevoegen aan de parkgids.
    Dag 'Ellentje', bekijk de fiches eens en als je iets tegenkomt waarbij je vindt dat jouw foto een toegevoegde waarde biedt, opsturen die handel

7. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Dennlys Parc- heel het park
    Dat is 'grappig'. Een aantal jaar geleden heb ik enkele mails gestuurd met de boodschap dat ik speciaal voor PP.be het volledige park grondig had gefotografeerd. Uiteindelijk heeft niemand meer iets laten weten.

Maar soit, dat is het verleden .

8. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Citaat Origineel gepost door Hanskuh Bekijk post
    Dat is 'grappig'. Een aantal jaar geleden heb ik enkele mails gestuurd met de boodschap dat ik speciaal voor PP.be het volledige park grondig had gefotografeerd. Uiteindelijk heeft niemand meer iets laten weten.

Maar soit, dat is het verleden .
    Naar welk adres heb je die mails gestuurd? Hij zal waarschijnlijk ergens zijn blijven hangen of zo...
    Luister elke maandagochtend naar een nieuwe aflevering van www.pretparkland.be!

9. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

TMNT - Movie Park Germany
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

10. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Citaat Origineel gepost door Gel Bekijk post
    Naar welk adres heb je die mails gestuurd? Hij zal waarschijnlijk ergens zijn blijven hangen of zo...
    Echt geen idee meer van. Maar ik heb toen alleszins wel reactie gekregen hoor. Alleen... die persoon ging mij laten weten of Dennlys Parc wel interessant genoeg was voor de parkgids .

11. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Ik trek volgende week naar Fort Fun en Heide Park, ik zal wat foto's schieten voor de site.

Ik heb ook al mijn foto's van Skylinepark doorgestuurd.

12. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Indien je foto's doorstuurt, zorg er dan voor dat je bestanden niet te groot zijn Thx

13. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Citaat Origineel gepost door coureurke Bekijk post
    Ik trek volgende week naar Fort Fun en Heide Park, ik zal wat foto's schieten voor de site.

Ik heb ook al mijn foto's van Skylinepark doorgestuurd.
    Van Heide Park zijn er altijd nieuwe foto's welkom! Ga je toevallig dan ook de nieuwe Madagaskar show bekijken? Zo ja, hier zijn foto's van zeer welkom .
    Life is like a Rollercoaster...

14. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Citaat Origineel gepost door Belgiumcoasterfreak Bekijk post
    Van Heide Park zijn er altijd nieuwe foto's welkom! Ga je toevallig dan ook de nieuwe Madagaskar show bekijken? Zo ja, hier zijn foto's van zeer welkom .
    Heb de show ook al gezien en heb een paar foto's, zal er enkele doormailen

Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Citaat Origineel gepost door Belgiumcoasterfreak Bekijk post
    Van de Madagaskar show heb ik geen foto's in Heidepark, maar wel veel van de attracties, vertel maar welke je nog nodig hebt.

16. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Ik kan nog wel foto's van alle attracties, speeltuigen en het restaurant in Mayaland gebruiken voor de parkgids. Als iemand foto's heeft van de vernieuwde Wickie Coaster in Coevorden zijn ook deze welkom!

Mayaland heb ik er wel enkele van en ook enkele van het restaurant, snuffel maar even rond op mijne facebook, Ignace.

Ik heb jullie net via wetransfer.com fotomapjes gestuurd van Bon-Bonland en Heidepark.

Omdat jullie foto's van heidepark wel konden gebruiken en bij Bon-Bon land merkte ik dat er geen foto's waren van de goudzoek attractie en de speeltuin.

Ik zou zeggen bekijk ze even en als je er wat aan hebt mag je ze gebruiken.

Zijn er nog foto's nodig van Legoland Billund, farup summerland, Djurs sommerland, Hansapark en Heidepark? Graag een seintje van wat en waar dan zorg ik voor foto's ik passeer daar in de komende 3 weken.

20. Standaard Re: Foto's gezocht voor de parkgids!

Citaat Origineel gepost door punisher Bekijk post
    Zijn er nog foto's nodig van Legoland Billund, farup summerland, Djurs sommerland, Hansapark en Heidepark? Graag een seintje van wat en waar dan zorg ik voor foto's ik passeer daar in de komende 3 weken.
    Zet je alle foto's op facebook? Van alle kleinere attracties in Hansapark is fotomateriaal welkom . Veel plezier!

Bookmarks

Posting Regels